برگزاری جلسه توجیهی ورودیهای جدید واحد دماوند

در روزهای سیزدهم و چهاردهم  مهر ماه و در دو نوبت صبح و بعداز ظهر جلسات توجیهی ورودیهای جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این جلسات برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام شد و در آن دانشجویان با مسائل فرهنگی،آموزشی،پژوهشی و دانشجویی مورد نیاز خود آشنا شدند.

در این جلسات دکتر محمود صفری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ضمن تبریک و خوش آمد گویی به ورودیهای جدید نکاتی را برای آنان تشریح کرد.

دکتر صفری در مورد موقعیت شهر دماوند توضیح داد و همچنین به دانشجویان توصیه کرد شاُن و قدر دانشجو بودن و دانشگاه آزاد دماوند را بدانند و بشناسند.

وی همچنین خطاب به دانشجویان مقطع ارشد اظهار داشت:شما الگوی دانشجویان مقاطع پایین تر هستید و ما توقعات اخلاقی زیادی از شما عزیزان داریم و بنده امیدوارم همه شما را در مقطع دکتری همین دانشگاه ببینم.

سخنران دوم مراسم حجت مداحی معاون دانشجویی فرهنگی واحد دماوند بود که بیشتر توضیحات خود را به امور دانشجویی مورد نیاز دانشجویان اختصاص داد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین احمدی مدیر فرهنگ اجتماعی دانشگاه گزارش کوتاهی در زمینه عملکرد دانشگاه در امور فرهنگی ارائه داد و بار دیگر دانشجویان را به خوب درس خواندن توصیه کرد و اظهار داشت:بیشتر موقعیت های مناسب شغلی در دست آنانی خواهد بود که بهتر درس بخوانند .

در این جلسه محمد رنجبری مدیر کل تحصیلات تکمیلی واحد دماوند نیز برخی مسائل آموزشی را برای دانشجویان ورودی جدید متذکر شد. وی عنوان کرد: سیستم های الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در بخش های مختلف در کشور کم نظیر است و این مسئله به خصوص در ثبت نام و آموزش مشهود است.

وی تصریح کرد: تمامی کارهای آموزشی از طریق سایت دانشگاه انجام می شود و کمترین نیاز برای حضور مستقیم دانشجو پیش بینی شده است.

در این روز دکتر حسن اسدالهی معاون پژوهشی واحد نیز توضیحاتی در خصوص امور پژوهشی و خصوصا پایان نامه ها و عملکرد پژوهشی دانشگاه ارائه نمود.

دراین جلسات همچنین آقایان عسگریان مدیر آموزش و صیفی مدیر دانشجویی،خانم اسدالهی مدیر پژوهش ورضایی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه به بیان توضیحات مورد نیاز دانشجویان پرداختند.

101

کد خبر: 684136

وب گردی

وب گردی