کامپیوتر شخصی ArtPC پلاس سامسونگ ۷ آبان عرضه می‌شود

کامپیوتر شخصی سامسونگ ArtPC پلاس نام دارد و طراحی آن بسیار آشنا به نظر می‌رسد.

به گزارش ایسکانیوز؛ چند سال پیش، وقتی اپل از مک پرو تغییر شکل یافته رونمایی کرد، بسیاری با طراحی شبیه به سطل زباله آن شوخی کردند. اما کاملا مشخص است که کار اپل درست بوده چون به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته راه این شرکت را دنبال کند و کامپیوتر شخصی خودش را عرضه کند که بسیار آشنا به نظر می‌رسد.

این کامپیوتر شخصی سامسونگ ArtPC پلاس نام دارد و طراحی آن بسیار آشنا به نظر می‌رسد. سامسونگ با استفاده از بلندگوهای «هارمن کاردون» (Harman Kardon) طراحی آن را بهتر کرد. این بلندگوها می‌توانند صدای ۳۶۰ درجه به بیرون دهند. بنابراین اگر مکان مناسبی برای این دستگاه انتخاب کنید، می‌توانید یک سیستم درست و حسابی داشته باشید.

سامسونگ همچنین این کامپیوتر را ماژولار ساخته، به این شکل که بتوان ماژول‌های بیشتری را به این دستگاه اضافه کرد یا آنها را از آن جدا کرد. به این ترتیب، این کامپیوتر شخصی می‌تواند کاربردهای بیشتری برای کاربران داشته باشد و کاربران می‌توانند آن را تغییر دهند. البته ظاهرا بر خلاف مک پرو، ArtPC پلاس افراد حرفه‌ای را هدف قرار نداده.

مشخصات پایه آن شامل یک پردازنده اینتل Core i5 Skylake، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، یک پردازنده گرافیکی رادیون RX 460 می‌شود. قیمت آن ۱۲۰۰ دلار خواهد بود. این کامپیوتر شخصی را از همین حالا می‌توان از آمازون پیش‌خرید کرد و تاریخ عرضه آن هم ۲۸ اکتبر (۷ آبان) است.

102/101

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 685784

وب گردی

وب گردی