استقلال 2-سایپا صفر/پشتک استقلال به رتبه پنجم جدول

محسن کریمی و جابر انصاری با دو گل تماشایی پیروزی قاطع استقلال مقابل سایپا را رقم زدند تا آخر هفته آبی‌ها پر از طعم موفقیت باشد.

به گزارش ایسکانیوز ، کریمی در دقیقه 76 اولین گل بازی را زد و جابر انصاری نیز برای زدن پشتک معروفش تا دقیقه 82 صبر کرد. استقلال با این پیروزی حالا در رده پنجم جدول است و به موفقیت بیشتر فکر می‌کند.

داوران: موعود بنیادی فر، کمک ها: حسن ظهیری و مهدی عالیقدر


ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، وریا غفوری، رابسون، پادوانی، یعقوب کریمی، بختیار رحمانی (69- علی قربانی)، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری(46- محسن کریمی)، جابر انصاری(90- فرشید باقری) و کاوه رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب سایپا:

حامد فلاح زاده، سیامک کوروشی، سجاد مشکل پور، امید خالدی، سعید لطفی (84- جونیور)، مهدی بدرلو(69- علی قلی زاده)، روزبه شاهعلیدوست، حامد شیری، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی و مسعود حسن زاده

سرمربی: حسین فرکی

کارت زرد:

امید خالدی(32) از سایپا

شرح گل ها

1-0(استقلال) : حملات دامنه دار استقلال بالاخره در دقیقه 75 جواب داد. در این دقیقه سانتر وریا غفوری از روی کرنر را مدافعان سایپا برگشت دادند اما در برگشت توپ به محسن کریمی رسید و ضربه سنگین او از پشت محوطه جریمه حامد فلاح زاده را تسلیم کرد.

2-0 (استقلال) : در دقیقه 81 ضربه بازیکنان استقلال از مرکز میدان به کاوه رضایی رسید و او با ضربه سر توپ را به جابرانصاری رساند تا او با یک ضربه ضربه دقیق دروازه سایپا را برای بار دوم باز کند.

شرح بازی:

استقلال با ارائه یک بازی حسابگرانه با شایستگی تیم درهم ریخته سایپا را با برتری 2 بر صفر شکست داد. آبی‌ها دو گل خود را در دقایق انتهایی بازی به ثمر رساندند تا در سومین بازی متوالی پیروز باشند. این 9 امتیاز به علیرضا منصوریان کمک خواهد کرد تا تیمش را پیش از تعطیلات در رده مناسب در جدول قرار بدهد و دیگر نگران شایعات ناراحت‌کننده اطراف نباشد. استقلال اگرچه بازی را خوب آغاز نکرد اما با گذشت زمان و تقسیم توپ از جناحین و وسط به بازی مسلط شد و با دو گل کریمی و انصاری بازی را به سود خود تمام کرد. در نیمه دوم استقلال در فاز حمله پیشرفت محسوسی نسبت به نیمه اول داشت و با حرکات خوب محسن کریمی، جابر انصاری و کاوه رضایی چندین موقعیت گل خلق کرد و می‌توانست بیش از 2 گل هم به ثمر برساند.

در حاشیه:

*سید حسین حسینی پیش از بازی حاضر نشد در کنار سایر بازیکنان بدن خود را گرم کند تا شائبه هایی در مورد جدایی او در نیم فصل به وجود بیاید.

* در صحنه ای که داور روی بازیکنان استقلال خطا اعلام کرد، حامد فلاح زاده به شدت سر مهدی بدرلو فریاد می کشید و همین مساله باعث شد داور به او تذکر جدی بدهد.

602/602

کد خبر: 688040

وب گردی

وب گردی