میرزایی‌: عده ای هر کاری انجام شود مخالفت می‌کنند

نماینده مردم دماوند با اشاره به معرفی سه وزیر پیشنهادی از سوی رییس جمهور به مجلس گفت: مجموعه اعتدالیون و مستقلین قطع به یقین با انصاف مطالب را نگاه می کنند؛ یک عده ای هم هر کاری انجام دهید مخالف هستند.

قاسم میرزایی نکو نماینده مردم دماوند در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در رابطه با رای آوری سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری از سوی مجلس شورای اسلامی ، گفت: در رابطه با این مساله باید یک مقدار تامل بیشتری کرد.

وی با بیان این که در چند روز آینده مشخص می شود که وضعیت چطور است ادامه داد: به هر حال فراکسیون امید مصمم هستند که به وزرای پیشنهادی آقای روحانی رای دهند. ممکن است نظراتی هم داشته باشند که قرار است در جلسات مختلف مطرح شود.

او افزود: مجموعه اعتدال و مستقلین هم قطع یقین با انصاف موضوعات را نگاه می کنند؛ یک عده ای هم هر کاری انجام دهید مخالف هستند.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با این که این سه وزیر در سال 92 رای منفی از مجلس گرفته اند، گفت: مجلس گذشته متفاوت با مجلس کنونی است و جایگاه وزیران پیشنهادی هر کدام تفاوت داشته است. آن زمان آقای صالحی امیری برای وزارت ورزش، آقای دانش آشتیانی برای وزارت علوم پیشنهاد شده بودند. در حال حاضر مجلس کنونی مجلس اعتدالی است و به سمت امید و رونق اقتصادی رفته است، بعید می دانم که به حادی و شدت آن زمان باشد.

نماینده مردم دماوند در رابطه با حمایت اصلاح طلبان از حسن روحانی در انتخابات 96 گفت: اصلاح طلبان از گزینه دیگری به غیر از روحانی برای ریاست جمهوری حمایت نمی کنند.

302/300

کد خبر: 690484

وب گردی

وب گردی