پیام دکتر میرزاده به مناسبت تدفین دو شهید گمنام در واحد قائمشهر

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت تشییع و تدفین دو شهید گمنام در واحد قائمشهر و احداث یادمان شهدا در این واحد دانشگاهی، پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در متن این پیام آمده است:

«بسم رب الشهداء والصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوافی سبیل ا... امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون

سلام ما براین پاره های دل ملت که دل از زندگی و راحتی کندند تا آرامش دل امت و امام (ره)تضمین شود. مرگ را استقبال کردند، تا اسلام زنده بماند. داوطلبانه به خاک افتادند تا ایران سربلند گردد. درود خدا و اولیاءش و درود همه ملت ایران برآنان باد.

(مقام معظم رهبری)

امروز ایران اسلامی، در قله ی پیشرفت، تعالی، رشد و توسعه قرار دارد. این بلندای غرورآفرین خار چشم دشمنان و عزت و افتخار ملت ایران است که خداوند کریم را بر این فضل و رحمت لایزالش شاکریم.

آنچه امروز ایران اسلامی بر آن می بالد به یقین از برکت قطره قطره خون شهدای عظیم الشانی است که گوهر جان در طبق اخلاص نهادند و از وجب به وجب خاک پاک این مرز پرگوهر و کیان آرمانی اسلام ناب محمدی (ص) و ناموس و غرور این ملت آزاده، جانانه دفاع کردند و لحظه ای از این راه و آرمان آسمانی عقب نشینی نکردند و این حقیقت انکار ناپذیر هیچگاه از خاطره ی تاریخی ملت غیور و حق طلب ایران اسلامی محو نخواهد شد.

گوهرهای درخشان و آیات دُر افشانی را در راه اعتلای اسلام و میهن اسلامیمان فدا کردیم و دلهای ما علی الدوام، تجلیگاه حضور مبارک این شهدای عزیز خواهد بود. شهدای جان برکفی که حاصل خون پاکشان امروز صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط عالم است تا انسان، شأن انسانی خود را بیابد و در نیل به حقیقت عرشی خود بکوشد.

و چه زیباست که در آستانه ی فرارسیدن اربعین حسینی (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر میزبان دو کبوتر خونین بال از کربلای ایران باپلاک گمنامی خواهد بود تا همچون نگینی زرین و شکوهمند آن را در بر بگیرد و زانوی ادب بر آستان حماسه، ایثار، جهاد و شهادت به زمین بساید.

اینجانب حضور آسمانی دو شهید گمنام والا مقام را در فضای درس، تدریس، تعلیم و تعلم دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر مغتنم می شمارم و از تمام اساتید، دانشجویان و کارکنان ساعی واحد قائم شهر خاضعانه می خواهم تا با تمام وجود در پاسداشت و تکریم این دو گوهر فروزان، از قافله شهدای گمنام، بکوشند و دراین راه از هیچ کوششی فروگذار ننمایند تامیثاقی دوباره برتداوم راه نورانی امام (ره)، شهدا وبیعتی راستین بامقام عظمای ولایت باشد.

به یقین حضور ابدی این دو گوهر پرفروغ برآسمان دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر، فصل تازه ای است بر دانشگاهیان و آحاد امت اسلام، تا در تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و راهبردهای آسمانی امام (ره) و شهدای گرانقدرمان وراهبری بی بدیل رهبرفرزانه انقلاب، بکوشند و زمینه انتقال حکمتها و پیامهای آن بزرگواران را به نسل های آتی فراهم آورند. امید که با احداث حرم نورانی شهدای گمنام و تأسیس یادمان شهدای گرانسنگ، این مضجع شریف مأمن دلهای عاشق و زیارتگاه خیل دلباختگان، عاشقان و آزادگان حقیقی باشد که به اعتلای اسلام و ایران اسلامی می اندیشند و براین اندیشه همتی بلند بکار می بندند تا ظهور دولت یار فرا رسد ان‌شاءالله

دکتر حمید میرزاده - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»

200

کد خبر: 693274

وب گردی

وب گردی