مرادخانی:آوردن خودرو روی سن تالار وحدت اشتباه بود

معاون هنری وزارت ارشاد گفت: این که ماشین روی صحنه آوردند هم اشتباه کردند، من به آنها گفتم اگر از این دست کارها هم می خواهید انجام دهید می توانید بیرون از تالار آن را بگذارید، البته آقای صفی پور هم دلیلی دارد و می گوید وقتی به من پول نمی دهید مجبورم پول در بیاورم که اینجا را اداره کنم.

علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد روز گذشته با حضور در غرفه ایسکانیوز درخصوص اعتراضاتی که به برگزاری کنسرت گروه های دست چندم در تالار وحدت می شد بیان کرد:یک شورایی را زیر نظر هیات مدیره در نظر گرفته ایم که بر این امر نظارت داشته باشند و به آقای طالبی هم گفته ایم که در این زمینه ها کار کند که شان تالار وحدت انشاءالله رعایت شود.

وی همچنین با اشاره به آوردن خودرو روی سن تالار وحدت نیز اظهار داشت: این که ماشین روی صحنه آوردند هم اشتباه کردند، من به آنها گفتم اگر از این دست کارها هم می خواهید انجام دهید می توانید بیرون از تالار آن را بگذارید، البته آقای صفی پور هم دلیلی دارد و می گوید وقتی به من پول نمی دهید مجبورم پول در بیاورم که اینجا را اداره کنم. ولی خب مدیر ما تمام تلاشش را می کند که آخر ماه دچار گرفتاری نشود که فردا شما سوال بپرسی که چرا کارمندان آنجا اعتراض دارند که حقوق دریافت نکرده اند. البته این توجیه خوبی نیست که ماشین روی سن تالار برده شود، ما تذکر دادیم که اینجور برنامه های مناسبتی تا حدودی انجام شود و همان بیرون تالار کارهایش انجام شود و داخل نیاورند.

وی در خصوص ادامه ابقا در معاونت هنری با تغییر وزیر نیز بیان کرد: جناب دکتر صالحی و هرکسی که اختیار وزارتخانه را داشته باشد مصلحتش هرطور باشد ما تابع همان هستیم، اگر قرار باشد مجموعه با آنها کار کند با ایشان هماهنگ خواهیم بود و اگر ایشان تصمیمی در هر زمینه ای داشته باشد حق ایشان است که انتخاب کند. ایشان جلساتی داشتند و گفتند همانگونه که کار می شده کار خواهیم کرد و برنامه های قبلی را دنبال خواهیم کرد و البته در زمان ایشان طبیعتا تغییراتی در کارکرد و برنامه ها اگر باشد در راستای بهتر شدن برنامه ها خواهد بود، ما هم هر کمکی از دستمان بربیاید در خدمت ایشان خواهیم بود.

مرادخانی درباره طرح انتقال آثار موزه هنرهای معاصر به خارج از ایران نیز گفت: ما برنامه داریم تحت عنوان برلین، تهران، رم و قرار است. این آثار قرار است سه ماه به برلین بروند و از برلین هم چهار ماه به ایتالیا بروند، هفت ماه اینها در سفر خواهند بود و این موقعیت بسیار فوق العاده ای برای ماست زیرا 30اثر از آثار هنرمندان ایرانی را به معرض دید بیش از یک میلیون نفر خواهیم رساند، و خب حساسیت ها به دلیل تعداد آثار وجود دارد اما اخبار و حاشیه ها خیلی به موضوع ربطی نداشت. ما همه مجوزها را دریافت می کنیم و همه نهادهای نظارتی از دیوان محاسبات و دولت را در جریان می گذاریم و بعد ارسال خواهیم کرد. تا الان هیچ اثری ارسال نشده است.

وی درخصوص عملکرد معاونت هنری در زمان تصودی خود بر این معاونت نیز گفت: ما تمام تلاشمان را کردیم و همه امکانات لازم را به کار گرفتیم و الان همه دست اندرکاران هنر با طیب خاطر کار می کنند. خیلی از آنها دوستان ما هستند و من از حوزه فرهنگ جدا نیستم به آقای جنتی هم گفتم کسی که وارد حوزه های فرهنگی می شود نمی تواند خارج شود اما متاسفانه امکانات و بودجه ما همساز نیستند.

500500

کد خبر: 693573

وب گردی

وب گردی