پیش بینی یک نماینده مجلس درباره انتخابات ریاست جمهوری 96

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی *

در هر کشوری بعد از فرایند انتخاباتی که صورت می گیرد جامعه منتظر پیامدهای بعد از آن است. در زمان انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی طی نشست هایی که با مردم در رابطه با این انتخابات داشتیم خواستار این بودند تا دولت با توجه به یک مجلس جدیدی که روی کار آمد، تعامل جدیدی را داشته باشد خصوصاً از این بابت که مجلس جدید از روز اول در کمک به دولت و برنامه های دولت پیش قدم است.

چابک سازی کابینه یکی از برنامه هایی بود که به نوعی در مجلس رصد و خواست جامعه بود. در بعضی اشخاص صداها شنیده می شد، به طور مثال مطالبه و دغدغه جامعه فرهنگیان این بود که دولت یک مقدار اساسی تر به مسایل آنها توجه کند.

یکی دیگر از دغدغه های مردم بحث اقتصادی و خروج از رکود اقتصادی بود که مردم می دانند که دولت در زمینه سیاست های خارجی خوب عمل کرد و موفق بود، امیدواریم در کنار سیاست های خارجی بحث اقتصادی هم رونق پیدا کند.

دولت در سه وزارتخانه وزرایی را عوض کرد و نتیجه بسیار خوبی هم داشت، این شواهد حقیقت پیدا کرد تا مجلس با یک رای بسیار خوب حمایت قاطع خود را از برنامه های دولت اعلام کرد.

پیش بینی ما نسبت به انتخابات ریاست جمهوری این است که مثل همه دوره های گذشته یک انتخاب پرشور و قوی داشته باشیم و یک اعتماد بسیار قویتری را در جامعه شاهد باشیم. خوشبختانه بعد از هر انتخاباتی ملت در کشور همیشه همراه با خلق حماسه بودند و به نوعی ملت ما با زبان بی زبانی و حضور در انتخابات خیلی از معادلات جهانی را به هم می زد این نقطه قوتی در بحث انتخابات است.

انتخابات ریاست جمهوری که در کنار انتخابات شوراها پیش رو داریم واقعا انتخابات مهمی است چون بحث خیلی مهم و بین المللی است و شوراها بحث محلی است؛ امیدواریم یک انتخابات بسیار خوب و قوی داشته باشیم و نتیجه آن هم هر چه که باشد مجلس و دولت برای رفع مشکلات مردم با یکدیگر دو بال باشند و در رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

کد خبر: 703992

وب گردی

وب گردی