رییس واحد ارومیه طی حکمی مهدی رضایی را به عنوان رئیس جدید دانشکده دامپزشکی منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، عزیز جوان پور در جلسه تودیع و معارفه رییس دانشکده دامپزشکی گفت: تلاش بی وقفه، توسعه کمی و کیفی محیط های علمی، از ضروریات رسیدن به درجه علمی ایده آل مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

وی اظهار کرد: برای رسیدن به شهر، استان و کشور توسعه یافته اسلامی، باید همواره هرکسی در هر جایگاهی وظایف خود را به خوبی انجام دهد، همچنین روحیه استقامت و تلاش را در خود تقویت کرده و برای نسل های آینده این روحیه را نهادینه کند.

رییس واحد ارومیه با تاکید بر داشتن نگاه علمی درست به مسائل مختلف، گفت: اگر جهان بینی ما در هر حوزه ای ریشه اسلامی نداشته و در راستای ارتقای دین اسلام نباشد، به طور حتم انحراف از مبانی اعتقادی ما خواهد بود و باید این نگاه را اصلاح کرد.

جوان پور با بیان اینکه تربیت دانشجوی خلاق با استاد خلاق و مبتکر امکان پذیر است، افزود: اگر در یک جامعه سطح پیشرفت در هر زمینه ای چشمگیر باشد، به قطع همه چرخه های موثر آن جامعه در پیشرفت آن تاثیرگذار بوده و نقش ایفا کرده اند.

وی تصریح کرد: لازمه داشتن دانشگاه با کیفیت علمی بالا، داشتن استاد معتقد و عالم در هر رشته ای است.

به گزارش روابط عمومی، در پایان این جلسه مهدی رضایی به عنوان رئیس جدید دانشکده دامپزشکی واحد ارومیه انتخاب و از زحمات چندین ساله شهرام سقایی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

گفتنی است دانشکده دامپزشکی واحد ارومیه جزء مجهزترین و معتبرترین دانشکده های دامپزشکی در سطح کشور است .

این دانشکده با داشتن بیش از 27 نفر عضو هیئت علمی و با فارغ التحصیلی بیش از 878 دانشجو از زمان تحصیل، هم اکنون تعداد 418 دانشجوی مشغول به تحصیل دارد.

200

کد خبر: 704359

وب گردی

وب گردی