امکان خرید آستون مارتین جیمز باند برای همه فراهم شد

این آستون مارتین اسباب بازی با سرعت ۴ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز؛ حدود یک سال پیش بود که در فیلم «اسپکتر»، جدیدترین ماشین جیمز باند یعنی Aston Martin DB10 را دیدیم؛ خودرویی که فقط ۱۰ عدد از آن ساخته شده است. البته راست‌اش را بخواهید، این خودرو را برای جیمز باند نساخته بودند و «دنیل کریگ»، DB10 را از سازمان MI6 دزدید و در نهایت هم آن را زیر آب رها کرد. فعلا که قرار نیست جیمز باند جدیدی ساخته شود، اما می‌توانید تا عرضه‌ی فیلم بعدی جیمز باند، خودتان را در اسباب‌بازی DB10 سرگرم کنید.

این آستون مارتین اسباب بازی با سرعت ۴ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند.

در حالی که معمولا بچه‌ها را سوار خودروهای اسباب‌بازی آتش نشانی یا پلیس می‌کنند، می‌توانید کودک‌تان را سوار یک Aston Martin DB10 6V کنید. شرکت انگلیسی Feber این خودروی اسباب‌بازی را به صورت رسمی و با همکاری شرکت آستون مارتین ساخته است. شرکت Feber جزییات این خودرو را بسیار خوب در آورده است و از آینه‌ها گرفته تا گریل‌ها و درب کاپوت، همگی به خوبی بازسازی شده‌اند. قرار است مدل اسباب بازی DB10 قیمتی برابر با ۲۴۷ دلار داشته باشد.

این آستون مارتین اسباب بازی با سرعت ۴ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند. می‌توان مثل یک ماشین واقعی، با پدال گاز آن را به حرکت در آورد یا اینکه این خودرو را از دور و با اپ مخصوص، از طریق گوشی هوشمند کنترل کرد. این خودروی اسباب بازی هم‌چنین ترمز و دنده دارد و می‌تواند هم به جلو و هم به عقب حرکت کند.

برای یک ساعت راندن در آستون مارتین شرکت Feber باید ۱۴ ساعت آن را شارژ کنید.

قرار است مدل اسباب بازی DB10 با قیمت ۲۴۷ دلار وارد بازار شود.

منبع: دیجی کالا

203/200

کد خبر: 704597

وب گردی

وب گردی