«مرد خرسی» در فرهنگسرای سرو تحلیل می شود

فیلم مستند "مرد خرسی"اثر"ورنر هرتزوک "درادامه سلسله برنامه های نمایش و تحلیل زیبایی شناسی فرم فیلم فرهنگسرای سرو ، ساعت 17 سه شنبه ، دوم آذر ، با حضور محمد ناصری ، کارشناس و مدرس‌سینما ، نمایش و تحلیل خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، مستندمرد خرسی ( Grizzly Man) ، که در زیرمجموعه مستند‌های حیات وحش قرار می‌گیرد ، را بسیاری از منتقدان به عنوان بهترین اثر"ورنِر هرزوگ" فیلم‌سازشهیرآلمانی معرفی کرده‌اند. این مستند درمورد شخصی به نام"تیموتی تردول"است که دراثرعلاقه بیش از حدش به "خرس‌های گریزلی"، تصمیم می‌گیرد تا درمیان آنها زندگی کند و همین مساله باعث می‌شود تا خودش و نامزدش توسط یک خرس گریزلی در سال ۲۰۰۳ کشته و خورده شوند. با این حال "تردول" پیش از مرگش نزدیک به ۱۰۰ ساعت ویدیو ازارتباطش با خرس‌ها ضبط‌کرده بود که حتی بخش‌هایی از آن، مربوط به واپسین دقایق زندگی‌اش می‌شوند و"هرتزوگ" هم از همین ویدیو‌ها برای ساخت مستند خود استفاده کرده است .علاوه براین ویدیوها ، دراین مستند شاهد مصاحبه با اطرافیان تردول و افراد متخصص درزمینه شناخت خرس‌های گریزلی هستیم که همین امر، مستند را به یک منبع خوب برای افرادی تبدیل می‌کند که به خرس‌های گریزلی و نوع زندگی آن‌ها علاقه دارند.
قابل توجه است ، دراین جلسات صرفا به مباحث تکنیکی و فرم فیلم توجه می شود و بیشترجنبه آموزشی دارد. علاقمندان برای حضوردراین برنامه می توانند به فرهنگسرای سرو به نشانی :خیابان ولی عصر، بالاتر ازپارک ساعی : کوچه ساعی دوم مراجعه کنند.
501500

کد خبر: 706595

وب گردی

وب گردی