سخنگوی وزارت خارجه انفجار تروریستی امروز در عراق را به شدت محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن انفجار تروریستی امروز(پنجشنبه) در عراق گفت: این اقدامات وحشیانه و غیر انسانی، در عزم دولت و ملت عراق و نیز ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت مظلوم عراق در مبارزه بی امان با تروریسم، خللی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز بهرام قاسمی انفجار تروریستی و انتحاری امروز در عراق که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد کثیری از مردم بیگناه شد را به شدت محکوم و با دولت و مردم عراق و تمامی خانواده های قربانیان این حادثه شوم و هولناک ابراز همدری کرد.
قاسمی با توجه به انتشار اخباری مبنی بر شهادت تعدادی از هموطنان عزیز ایرانی در این جنایت هولناک اظهار داشت: وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با جدیت تمام در حال بررسی موضوع و هر گونه اقدام لازم در این خصوص هستند.
وی افزود: به محض دریافت و تایید اخبار تکمیلی، موضوع به آگاهی مردم شریف ایران خواهد رسید.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اینگونه اقدامات از پیش طراحی شده و ددمنشانه را ناشی از استیصال تروریست ها و در واکنش به شکست های پیاپی آنان خواند و تصریح کرد: این اقدامات وحشیانه و غیر انسانی، در عزم دولت و ملت عراق و نیز ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت مظلوم عراق در مبارزه بی امان با تروریسم، خللی ایجاد نخواهد کرد.

300/300

کد خبر: 707599

وب گردی

وب گردی