برگزاری نخستین دوره کارگاه آموزش بین‌المللی در حوزه شیمی، بیوشیمی و داروسازی در واحد آیت الله آملی

نخستین دوره کارگاه آموزش بین‌المللی در حوزه شیمی، بیوشیمی و داروسازی روز ۱۸ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر صمدخاکسار با اشاره نحوه برگزاری این کارگاه به ایسکانیوز گفت: در این کارگاه بزرگترین اساتید شیمی و داروسازی دنیا مانند استاد الکساندر دوملینگ که از اساتید یکی از بزرگترین دانشگاه های امریکا بود حضور دارند که طی دو سال اخیر ریاست دپارتمان طراحی دارو دانشگاه خرونینخن هلند به وی سپرده شده است .گفتنی است دوتن از اساتید بزرگ شیمی که جایزه نوبل دریافت کرده و از اساتید راهنمای دکتر دوملینگ بوده اند.

وی ادامه داد: ما از استاد دوملینگ به دلیل علاقه خاصی که به ایران و فرش ایرانی دارند در خواست کردیم هنگام سفر به ایران یک کارگاه آموزشی برای محققان ما برگزار کنند. این کارگاه در تاریخ 18 آذر ماه از 9 صبح تا 5 بعدازظهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی برگزار می شود. این کارگاه به زبان انگلیسی برگزار می شود و مخاطبان آن دانشجویان شیمی ، بیوشیمی و داروسازی هستند.

دبیر علمی نخستین دوره کارگاه آموزش بین‌المللی در حوزه شیمی، بیوشیمی و داروسازی گفت: این کارگاه برای اولین بار است که به صورت بین المللی برگزار می شود و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی از برگزاری چنین کارگاهی استقبال ویژه ای کرده اند به طوری تیمی که این برنامه را برگزار می کند به جز من همگی از دانشجویان داروسازی واحد آیت الله آملی هستند و کارهایی مانند طراحی بنر ، وبسایت و ... را بر عهده گرفته اند و با ما همکاری می کنند.موضوع اصلی کارگاه واکنش های چند جزئی و کاربرد آن ها در صنایع داروسازی است.

وی با اشاره به حمایت های دکتر میرزاده در برگزاری همایش ها علمی، آموزشی و فرهنگی که در واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود گفت: پیشنهاد برگزاری این کارگاه از طرف دکتر فاضل لاریجانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی مطرح شد تا دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری چنین مراسمی پشتبانی کند و اگر حمایت های دکتر میرزاده نبود برگزاری چنین همایش هایی ممکن نبود.

700/701

کد خبر: 708612

وب گردی

وب گردی