سرخابی های پایتخت جریمه شدند/ پرداخت12 میلیون برای فحاشی تماشاگرنماها

کمیته انضباطی آرای خود را در مورد تیم های استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادرشده کمیته انضباطی در خصوص دیدارهای هفته 11 لیگ برتر به شرح زیر است:

*دیدار تیم های پیکان و پرسپولیس روز 4 آذر 95 برگزار شد و تیم پرسپولیس به دلیل فحاشی تماشاگران به داور طبق بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی و با توجه به سوابق هفته های 2 و 6 لیگ برتر به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

*در جریان دیدار تراکتورسازی و صبای قم که 5 آذر 95 برگزار شده بود، تیم میزبان (تراکتورسازی تبریز) به دلیل اهانت تماشاگران به مسئولان وزارت ورزش و داور مسابقه براساس بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی و با توجه به سوابق هفته های 5، 8 و 9 لیگ برتر به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

*همچنین به دنبال برگزاری دیدار دو تیم استقلال تهران و گسترش فولاد در روز 5 آذر 95، تیم استقلال تهران به دلیل فحاشی تماشاگران به بازیکنان حریف طبق بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی و با توجه به سوابق هفته های 2، 3، 5 و 6 لیگ برتر به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

آرای صادرشده قطعی است.

602

کد خبر: 708661

وب گردی

وب گردی