برگزاری جلسه شورای زنان فرهیخته استان آذربایجان غربی

جلسه شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با حضور رئیس این شورا، رئیس دبیرخانه هیأت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در واحد ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این جلسه عزیز جوان پور دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذبایجان غربی با تشکر و قدردانی از تلاش‌های مستمر این شورا، گفت:اهدا لوح تقدیر از طرف سازمان مرکزی به سرکارخانم دکتر وحدت رییس شورای زنان فرهیخته استان نشان از نشاط و پویایی این شورا است که قابل ستودنی است.

جوان پور یکی از ثمرات انقلاب اسلامی را محترم شمردن جایگاه زنان و استفاده از پتانسیل زنان در عرصه های مختلف دانست و افزود:جمهوری اسلامی ایران با توجه به آموزه های دینی به این مهم توجه ویژه ای دارد و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه از هیچ خدمتی دریغ نمی کند و با همکاری سایر حوزه ها به فعالیت می پردازد.

وی تصریح کرد: امیدواریم شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان با توجه به پتانسیل های موجود اعم از اعضای هیات علمی،کارکنان و دانشجویان در ارتقا سطح فرهنگی بانوان استان موثر باشد.

در ادامه جلسه رحیم صانعی فرد رییس دبیرخانه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر جوان پور بیان داشت:برگزاری منظم جلسات باعث پویایی بیشتر و هم افزایی بهتر اعضا در پیشبرد اهداف از قبل مشخص شده خواهد شد.

وی افزود: فعالیت شورای زنان فرهیخته یک نقطه قوت برای استان است و با توجه به دغدغه های دانشگاه آزاد برای جذب دانشجو مقرر گردید شورای زنان فرهیخته در تسریع رشته مطالعات زنان مارا یاری کند.

رقیه وحدت انتصاب محمدوند به عنوان معاون آموزش واحد نقده از سوی ریاست محترم دانشگاه آزاد استان را یک عملکرد بسیار عالی در جهت ارج نهادن به مقام زن دانست و افزود: فعالیت در عرصه زنان بسیار گسترده و وسیع است به همین جهت در این حوزه نیازمند تلاش گروهی و مدد همه جانبه اعضا، روسای واحد‌ها، مدیران و سایر اعضا هستیم.

رئیس شورای زنان فرهیخته استان،انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان ورزش و جوانان و برگزاری نمایشگاه مد و لباس براساس الگوی ایرانی اسلامی را از مهم ترین برنامه های سه ماهه آخر سال 95 عنوان کرد.

205/200

کد خبر: 709311

وب گردی

وب گردی