خوشحالی از درخواست افشین/همه پولش را نمی گیرد!

مهاجم مورد نظر منصوریان از استقلال جدا می شود اما این در حالی است که وی به کل پولش نمی رسد.

به گزارش ایسکانیوز،آرش افشین را مربی استقلال خواست و وی را به استقلال آورد اما این بازیکن تنها دقایقی کوتاه برای این تیم به میدان رفته است و به همین دلیل وی برای نیم فصل دوم برنامه های جدیدی دارد.

گفتنی است افشین مدعی است که در تمرینات آماده است و از اوضاع خوبی برخوردار شده اما منصوریان به این روند عادت کرده و به نظر اعتقادی به وی ندارد و ای بازیکن نیز قصد ندارد زمان خود را در استقلال هدر بدهد و می خواهد به تیمی برود که پس از انجام تمرینات خوب و اصولی بتواند در ترکیب قرار گرفته و خود را نشان دهد.

این در حالی است که استقلالی ها نیز در نظر دارند بازیکن جدید جذب کنند و منصوریان در خط حمله به دنبال ایجاد تحول است به همین دلیل جدایی افشین برای استقلالی ها خبر خوبی است و برای جدایی وی و دریافت رضایت نامه اش مشکلی وجود ندارد و این بازیکن می تواند بدون رسیدن به تمام پولش استقلال را ترک کند.

آبی ها مدعی شدند که برای بازیکنانی که در ترکیب استقلال قرار نگرفتند و قراردادهای نجومی نیز با مسوولان وقت این تیم امضا کردند شرایط خاصی در نظر گرفته شده و بازیکنان مورد نظر طبق اصول پول دریافت می کنند و نمی توانند مدعی دریافت کل پولشان باشند و افشین نیز جز همین نفرات است.

605/601

کد خبر: 709417

وب گردی

وب گردی