سرلشکر باقری: یاد سرلشکر کشوری همیشه در ذهن‌ها و قلب‌ها زنده است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن 15 آذر گفت: یاد سرلشکر کشوری همیشه در ذهن‌ها و قلب‌ها زنده است.

به گزارش ایسکانیوز، سرلشکر محمدحسین باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن 15 آذر ماه سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

خوش به حال آن بلند آشیان عزت و غیرت خلبان شجاع هوانیروز سرلشکر شهید احمد کشوری که با عروج بی‌افول و پرواز بی‌فرود خود سیمرغ میدان‌های نبرد شد.

سیمرغ بلند پرواز کوه‌ها و دشت‌ها حدیث شوق او را سر می‌دادند. نامت ای پرنده شهید هرگز از دفتر میهن اسلامی ایران پاک نمی‌شود، نامت یادآور خلبانان شهید میدان‌های نبرد هشت سال دفاع مقدس چون بابایی، شیرودی و دیگر فرماندهان شهید است، 15 آذر سالروز عروج شهید احمد کشوری است که در منطقه میمک در ایلام، مورد حمله مزدوران بخش قرار گرفت. در این میان، در حالی که بالگردش در اثر اصابت راکت هواپیما، به شدت می‌سوخت، آن را تا موضع خودی هدایت کرد و آنگاه در خاک وطن سقوط کرد و به آرزوی دیرینه‌اش دست یافت و شربت شهادت را مردانه سرکشید.

این فرمایش خداوند باری تعالی می‌باشد که فرمود هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندارید، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

ای به افلاک رسیده‌، ای سرلشکر شهید احمد کشوری تو در قلب ما زنده‌ای و یاد و نامت همیشه روشنی بخش راه شهیدان و هدایت راه ما است، یادت گرامی باد. سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری را به ملت غیور و شهیدپرور و تیز پروازان هوانیروز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

302/300

کد خبر: 709903

وب گردی

وب گردی