استاندار سیستان و بلوچستان: جهت‌گیری‌های دانشگاه آزاد اسلامی معطوف به نیاز ملی است/ آزادی شرط رویش استعدادهاست

استاندار استان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار به مناسبت هفته پژوهش از غرفه‎های مرکز رشد، مرکز تحقیقات زمین‌شناسی و سامانه آزمایشگاه‎های همکار آزاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بازدید کرد.

علی اوسط هاشمی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با ایسکانیوز در زاهدان با توجه به وظیفه دانشگاه در راستای تربیت نیروی کارآفرین، اظهار کرد: جهت‌گیری‌های دانشگاه آزاد اسلامی معطوف به نیاز ملی است، نه صرفا معطوف به تربیت آموزشی دانشجو.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تربیت دانشجو باید به گونه‎ای باشد که دانشجو برای دستیابی به موقعیتی خوب و مطلوب امید داشته و با اشتیاق فعالیت‌های علمی و پژوهشی را انجام دهد.

این مسئول با بیان اینکه امروز در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی موجی از نشاط و رضایتمندی دیده شد، عنوان کرد: دانشجویان امروز در هنگام ارائه‎ گزارش عملکرد، چهره‎ای سرشار از نشاط و رضایتمندی داشتند.

وی با تاکید بر اینکه محصول دانشگاه باید نیروی متخصص و متعهد همراه با اشتیاق برای کار و فعالیت باشد، بیان کرد: محصول علم، خرد و دانش دانشجویان باید به گونه‌ای باشد که ابتدا باور، توانایی و اراده در میان خودشان نمایان و نهادینه شود و سپس بتواند توانایی ترغیب دیگران را دارا باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آنچه امروز در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دیده شد، نشان از اراده خوب و مناسب است.

اوسط هاشمی خاطرنشان کرد: استانداری استان سیستان و بلوچستان حمایت کننده و تسهیل‌گر روند پیشرفت و گسترش برنامه‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی است و خوشحال می‌شویم که دانشگاه به سمت تجاری، صنعتی و کاربردی شدن محصولات علمی پیش رفته و باعث اشتغال‎زایی شود.

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان سیستان و بلوچستان از 14 تا 17 آذر از ساعت 10 صبح الی 19 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

200

کد خبر: 709909

وب گردی

وب گردی