برگزاری نشست تخصصی تب رسانه در واحد مبارکه

کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه از برگزاری نشست تخصصی تب رسانه از اینستاگرام تا بازی کلش آف کلنز خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، فاطمه عسگری با اشاره به شیوع استفاده از شبکه های اجتماعی در خانواده به ایسکانیوز گفت: در حال حاضر استفاده از شبکه های اجتماعی و بازی هایی مانند کلش آف کلنز در خانواده ها افزایش پیدا کرده است به طوری که برخی از جوانان به این بازی اعتیاد پیدا کرده و برای آن هزینه های سنگینی را پرداخته اند.

وی ادامه داد: این نشست برای آشنایی دانشجویان با پیامد های استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی در روز سه شنبه 16 آذر ماه در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشکده مدیریت و حسابداری توسط دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار می شود.

کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه افزود: دکتر هاشمیان از استادان دانشگاه هستند که به بررسی آسیب های اجتماعی فضای مجازی می پردازند و در این زمینه نشست هایی برگزار شده است و باتوجه به شیوع استفاده از اینستاگرام و بازی کلش آف کلنز دکتر هاشمیان این موضوع را پیشنهاد دادند.

وی تاکید کرد: این نشست ها به طور مستمر طی سال های گذشته تا کنون برگزار شده و در هر دوره به بررسی آسیب های فضای مجازی مانند وایبر، واتس اپ و ... پرداخته ایم تا دانشجویان دریابند استفاده از این فضاها ممکن است که فرصت های خوبی در زمینه های مختلف علمی ، آموزشی و سرگرمی و... باشد اما ممکن است تهدید هایی را نیز در پی داشته باشد.

وی با اشاره به حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری چنین نشست هایی گفت: برگزاری این نشست ها در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است و زمانی که چنین مسائلی در شورای فرهنگی مطرح می شود دانشگاه از برگزاری چنین نشست هایی استقبال می کنند.

700/701

کد خبر: 710105

وب گردی

وب گردی