مراسم روز دانشجو باحضور نماینده مجلس دردانشگاه آزاداسلامی رودهن

روز 16 آذر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن هم همانند دیگر دانشگاه های کشور شاهد جو پر شور و مراسمات مختلفی بود.

به گزارش ایسکانیوز؛ نقی شجاع در مراسم گرامیداشت روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان موفق که با حضور قاسم میرزایی نیکو نماینده مجلس شورای اسلامی، سراج نماینده نهاد مقام معظم رهبری دردانشگاه های شرق استان تهران ،جمعی از معاونان، دانشجویان، استادان و کارکنان واحد رودهن برگزار شد، با تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز، با بیان اینکه هر فعالیتی که در آن هدف، اقتدار و شجاعت وجود داشته باشد به سرمنزل مقصود خواهد رسید، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز براساس هدفی بزرگ و با شجاعت و اقتدار امام خمینی (ره) و مردم فهیم و از جان گذشته ایران، به پیروزی نائل شد.

مراسم روز دانشجو درواحدرودهن دردوبخش قبل از ظهر وبعدازظهراجراء شد که در قبل از ظهر رنگ و بوی فرهنگی هنری داشت که بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی، حجت السلام سراج سخنانی پبرامون روز دانشجو و علل نام گذاری این روز مهم داشت.

وی همچنین به نقش مهم دانشجو در فضای کشور تاکید کرد و به تاکیدات مکرر رهبری در رابطه با فضای سیاسی دانشگاه که ناشی از آگاهی سیاسی دانشجویان است اشاره داشت و در آخر همه ی دانشجویان را به مطالعه در این زمینه ها دعوت کرد.

از دیگر بخش های این مراسم اجرای سرود سه زبانه،اجرای زنده موسیقی پاپ و سنتی بود که توسط کانون های دانشجویی به شکل بسیار زیبا و هنرمندانه ای اجراء شد.

سعید بیابانکی شاعر نام آشنای کشورمان هم در مراسم حضور داشتند و بخشی از اشعار طنزشان را پیرامون دانشجو و جوان برای دانشجویان قرائت کردکه با استقبال خوبی همراه شد و به جو حاکم بر سالن شور و نشاط مناسبی بخشید.

در انتهای مراسم نمایندگان بسیج دانشجویی،کانون های فرهنگی و انجمن اسلامی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون روز دانشجو و فضای دانشگاه آزاد اسلامی رودهن پرداخت.

مراسم قبل از ظهر به همت معاونت فرهنگی دانشگاه و انجمن اسلامی برگزار شد که با استقبال چشمگیر دانشجویان مواجه شد و بخش اعظمی از دانشجویان به علت تکمیل ظرفیت نتوانست به سالن اجرای مراسم ورود پیدا کند.

در بخش دوم مراسم روز دانشجو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در سالن کنفرانس حسابی میزبان قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم دماوند،فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی بود.

در این بخش میرزایی نکو پس از ورود به دانشگاه و دیدار کوتاه با شجاع رییس واحد به اتفاق وی در جمع دانشجویان حاضر شدند.پس از خیر مقدم رییس واحد، میرزایی نیکو ابتدا به سخنرانی پرداخت وبخش اصلی مراسم را در اختیار دانشجویان و فعالان سیاسی فرهنگی قرار داد و به سوالات آنها به شکل صریح و روشنگرانه پاسخ داد.

203/200

کد خبر: 710864

وب گردی

وب گردی