پیشنهاد جدید از چین برای ملی پوش پرسپولیس

در حالی که پیش از این عنوان می شد یک باشگاه چینی به دنبال به خدمت گرفتن محمد انصاری است، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از دو باشگاه چینی پیشنهاد دارد.

به گزارش ایسکانیوز، دو باشگاه چینی خواهان به خدمت گرفتن محمد انصاری شده اند که پیشنهادهای آنها از سوی دو مدیر برنامه ایرانی ارائه شده است، یکی از آنها مدیر برنامه های خود انصاری است و دیگری مدیر برنامه های یکی از بازیکنان استقلال است.

مبلغ یکی از این پیشنهادها ۸۰۰ هزار دلار است و همین مبلغ باعث شده است باشگاه پرسپولیس هنوز پاسخ منفی به این پیشنهاد ندهد و ارائه پاسخ به آن را به نیم فصل موکول کند.

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا دو مدافع وسط شش دانگ ایرانی و خارجی جذب کند و اگر موفق به انجام این کار شود با آماده شدن زمینه در میان هواداران، احتمال موافقت با جدایی انصاری زیاد است. از همین رو برانکو سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی پدیده اعلام کرده من با جدایی انصاری مخالفم اما نظر باشگاه و سیاست های آن یک بحث جداست.

از پیشنهاد دیگر هم مبلغی در حدود ۵۵۰ هزار دلار به باشگاه می رسد و بخشی از هزینه های تیم با انتقال انصاری تامین می شود. خود انصاری با توجه به قرارداد ۲۴۰ میلیون تومانی اش با پرسپولیس در نیم فصل اول تنها ۱۲۰ میلیون تومان برای این تیم هزینه داشته است.

601

کد خبر: 711464

وب گردی

وب گردی