«سه خواهر» تا 26 آذر ماه به روی صحنه است

نمایش «سه خواهر» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی تا روز جمعه 26 آذرماه در تالار مولوی روی صحنه باقی خواهد ماند. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه این پروژه، «سه خواهر» عنوان نخستین نمایش مرتضی اسماعیل کاشی در مقام کارگردان است که از تاریخ 21 آبان ماه در تالار مولوی روی صحنه رفت و در طول این ایام با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.
طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود که این نمایش در تاریخ 23 آذرماه سال جاری به اتمام برسد اما بنا بر درخواست و استقبال مخاطبان این اثر نمایشی، تا روز جمعه 26 آذرماه هرشب در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.
در طول اجرای این نمایش در تالار مولوی، مخاطبان زیادی به تماشای این اثر نشستند، این نمایش در تاریخ یاد شده به اتمام خواهد رسید و دیگر تمدید نخواهد شد.
تهیه کنندگی این اثر بر عهده نور الدین حیدری ماهر و مهرداد بها الدینی است.
فاطمه احمدی، سعید اویسی، سیما تاجیک، سمیرا خلیلی،افسون دلخواه، آرن زرکریان، الناز سلیمانی، مونا شریفی،سامیا صفائی، سمیرا طلوعی و ساناز طاری بازیگران جوانیهستند که در این اثر نمایشی به ایفای نقش می پردازند.
لیست عوامل اصلی این نمایش عبارت است از: طراح وکارگردان: مرتضی اسماعیل کاشی، تهیه کنندگان: نورالدینحیدری ماهر، مهرداد بهاالدینی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمدرضا آل طاها، طراح گریم: سارا اسکندری، طراح صحنه: مرتضی اسماعیل کاشی، طراح صدا : کاوه ستاری، طراحلباس: نسیم ملکی، طراح نور: علی کوزه گر، طراح پوستر وبروشور و عکاس :محمد صادق زرجویان، منشی صحنه: ساراخانکی، رویا افضلی، سارا اسکندری، مدیر صحنه: یاسمنعدل، ساخت دکور: محمد پناهی، دستیار لباس: سمیرا احمدی،مشاور رسانه ای: سام بهشتی
501/101

کد خبر: 712095

وب گردی

وب گردی