سیبل تیراندازی مجازی برای آموزش مهارت تیراندازی نظامی

عضو مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد ارومیه با معرفی دستاوردهای نوین امسال در نمایشگاه گفت: طرح های جدیدی مانند سیبل تیراندازی مجازی را در این نمایشگاه معرفی کردیم.

در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه، علیرضا ملکی در معرفی عملکرد سیبل تیراندازی مجازی به ایسکانیوز گفت: فرد هنگام کار با این دستگاه توسط عینکی که به چشم می زند در فضای مجازی برای تیراندازی قرار می گیرد و در محیط بازی با اسلحه می تواند نشانه گیری کرده و شلیک کند.

وی با اشاره به کاربرد این دستگاه افزود: سیبل تیراندازی مجازی کاربرد فراوانی برای نیروی انتظامی،هوانیروز،آگاهی ها و حتی ورزشگاه هایی که آموزش تیراندازی دارند به کار آید.

ملکی تصریح کرد: در فضای مجازی و استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به استفاده از گلوله واقعی و گران قیمت نیست بلکه افراد تحت آموزش تیراندازی می توانند به صورت نرم افزاری و کاملا واقعی نشانه گیری کرده و آموزش های لازم را تمرین کنند.

این عضو مرکز رشد دانشگاه آزاد ارومیه بیان کرد: صندلی واقعیت مجازی دستاورد دیگری است که افراد می توانند احساس واقعی نشستن در ترن هوایی زا تجربه کنند تمام حرکات این دستگاه به شکل یک ترن تفریحی هوایی است که در شهربازی کاربرد دارد.

200/202

کد خبر: 713813

وب گردی

وب گردی