برگزاری مراسم اختتامیه هفته پژوهش در واحد لاهیجان

مراسم اختتامیه هفته پژوهش، تجلیل از پژوهشگران برتر و دانشجویان سرآمد دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در سالن خواجه نصیر این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، میرمظفر فلاح چای معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در این مراسم با بیان اینکه علی رغم همه مشکلات، واحد لاهیجان دستاوردهای بسیار قابل قبولی را از خود ارائه داده، اظهار داشت: «در دهه اخیر واحد لاهیجان توانسته در همه شاخص های کشوری و حتی در مواردی بین المللی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد.»

وی ضمن تشکر از همه حمایت های ریاست دانشگاه آزاد استان گیلان، علیرضا امیرتیموری و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، سهراب کرد رستمی و همچنین همه کسانی که در امر پژوهش و کسب این افتخارات یاری رسان این معاونت بوده اند، گفت: « در جمع ما همکارانی حضور دارند که بدون هیچ منتی در عرصه پژوهش تلاش های فراوانی کرده اند و ما شاهد فعالیت های بدون چشم داشت این عزیزان بوده و هستیم. »

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با اشاره به برخی از موفقیت های این واحد دانشگاهی در حوزه پژوهش، تصریح کرد: «همانطور که اشاره شد در چند سال اخیر شاهد موفقیت های چشم گیری از پژوهشگران این واحد دانشگاهی بوده ایم و به لطف خدا در چند سال آینده با برنامه ریزی های انجام شده این موفقیت ها بیشتر نیز خواهند شد. »

وی ادامه داد: « با دستیابی به موفقیت های روز افزون الگویی برای سایر واحد های دانشگاهی شویم و اخیرا پرنده عمود پرواز این واحد دانشگاهی از طرف ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی میرزاده به عنوان مگا پروژه برتر انتخاب شده است و این یک موفقیت ارزنده برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان است. »

فلاح چای با بیان اینکه در سال جاری شاهد چند رویداد و کسب افتخار بزرگ در واحد لاهیجان بودیم، خاطرنشان کرد: «یکی از این موفقیت ها، گرفتن استاندار ها و مجوز های ملی آزمایشگاه «ساها» و دیگری اخذ مرجعیت غذا و دارو بود که در ایران تنها چهار واحد دانشگاهی توانسته اند این مرجعیت را دریافت کنند. »

وی ادامه داد: «یکی دیگر از این موفقیت ها را نیز می توان پذیرفته شدن و ثبت کلیه مجموعه آزمایشگاه های واحد لاهیجان در معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری نام برد که در نوع خود موفقیت بزرگی است. »

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: «در چند روز اخیر با حمایت های ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه آزاد لاهیجان، محصول «المان سخنگوی شهدا» که توسط دو نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی ابداع شده، به عنوان پژوهش و فناور برتر در سمینار الکامپ انتخاب شده است. »

وی با بیان اینکه در استان گیلان فقط دانشگاه آزاد لاهیجان توانسته سه شرکت دانش بنیان ثبت کند، ادامه داد: « اگر همکاری و دلسوزی های مجتبی سلیمانی رییس مرکز رشد واحد لاهیجان و همچنین حمایت های ریاست واحد و معاونین نبود، این چنین افتخاراتی به دست نمی آمد و ما توانستیم با حمایت های این عزیزان با ثبت این شرکت های دانش بنیان گام بزرگی در پیشرفت پژوهش و فناوری برداریم. »

فلاح چای در خاتمه عنوان کرد: «در کنار این مراسم، از همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند نیز قدردانی و تقدیری هرچند کوچک به عمل خواهد آمد و ما صمیمانه از تلاش ها و همکاری های دلسوزانه این عزیزان تشکر می کنیم. »

در این مراسم جواد رضاپور از دانشکده فنی مهندسی، مصطفی صادقی از دانشکده علوم کشاورزی و محمد فایزی از دانشکده علوم پایه بخاطر پژوهش هایی که در رشته های مرتبط انجام داده به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد واحد لاهیجان انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

205/200

کد خبر: 714274

وب گردی

وب گردی