جزییات بودجه ۹۶ در کمیته های کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ،درتشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش از بررسی جزییات لایحه بودجه ۹۶ در کمیته های کمیسیون صنایع و معادن خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، سعید باستانی، در تشریح نشست امروز(سه شنبه 30 آذرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت:برش بودجه ای مربوط به کمیسیون صنایع و معادن بین 5 کمیته که در نشست قبلی کمیسیون مشخص شده بودند، تقسیم بندی شد و 5 کمیته به صورت جداگانه نشست همزمان برگزار کنند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، افزود: پیشنهاداتی در نشست امروز کمیته پتروشیمی،کمیته صنعت،کمیته معدن، کمیته فناوری های نوین و هوا و فضا و کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شده و جمع بندی در خصوص لایحه بودجه 96 در کمیته ها صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیته های مذکور بندهای مربوط به صنایع، معادن و فناوری های نوین و ... که به کمیسیون صنایع و معادن مربوط بوده را بررسی می کنند، تصریح کرد: روز شنبه هفته آتی جلسه ای در کمیسیون صنایع و معادن تشکیل می شود، تا جمع بندی پیشنهادات کمیته ها انجام شود و نهایتا روز یکشنبه جمع بندی کمیسیون به هیئت رییسه مجلس تحویل داده می شود./

303/300

کد خبر: 714758

وب گردی

وب گردی