مجلسی: انتخاب دکتر میرزاده به عنوان رئیس آسایهل، برگ زرینی در دانشگاه آزاد اسلامی است

همزمان با پایان هفته پژوهش از دانشجویان و استادان برتر دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در حوزه پژوهش تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در این مراسم با توجه به برگزاری بیش از 70 برنامه مختلف پژوهشی در واحد نجف آباد گفت: «دهه چهارم دانشگاه آزاد اسلامی دهه کیفیت و آنچه که مد نظر رئیس دانشگاه آزاد بوده این است که در حوزه پژوهشی فعالیت‌های بیشتر و گسترده تری صورت گیرد.»

وی افزود: «از نظر اعتبارات هم با هیچ گونه مشکلی مواجه نیستیم. دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با نگاه ویژه به بخش پژوهش و تبدیل دانش به محصولات تجاری از طریق شرکت‌های دانش بنیان، به نقطه ای برسد که به درآمدهای شهریه‌ای وابستگی نداشته باشد.»

مجلسی بر تلاش بیشتر در حوزه مراکز رشد و اقتصاد دانش بنیان تاکید و اظهار کرد: «فعالیت های انجام شده در این زمینه بسیار خوب بوده اما این برای من رضایت بخش نیست و باید بیشتر از این صورت بگیرد. باید به طرح ها و پروژه های برون دانشگاهی نگاه ویژه ای داشت.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «انتخاب بجا و شایسته دکتر میرزاده به عنوان رئیس جدید هیات امنای آسایهل (اتحادیه بین‌المللی موسسات آموزش عالی جنوب شرق آسیا( برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار دانشگاه آزاد اسلامی است. این امر سبب می شود که جایگاه و شأن و منزلت علمی ایران را به دنیا نشان دهیم و از این طریق روابط بین المللی کشورمان را با سایر کشورها گسترش دهیم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد از استقبال دکتر میرزاده از غرفه این دانشگاه در نمایشگاه تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: «دوچرخه الکتریکی که توسط دانشجویان واحد نجف آباد طراحی و ساخته شده بود توانست نظر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را به خود جلب کند به طوری که دقایق زیادی را در غرفه این دانشگاه حضور داشت.»

مجلسی خاطرنشان کرد: «غرفه واحد نجف آباد در نمایشگاه الکامپ اصفهان هم که به زیبایی توسط دانشجویان دانشکده معماری تزئین شده بود با استقبال بسیار خوب بازدید کنندگان مواجه شد. حضور مراکز رشد و تحقیقاتی واحد نجف آباد در هر دو نمایشگاه مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت. این نشان می دهد که اگر به نیازهای مردم با دید علمی نگاه کنیم و پاسخ های مناسب و کاربردی برای این نیاز ها ارائه دهیم قطعا مورد استقبال قرار می گیرد. لازم است که صرفا به مسائل آموزشی بسنده نکرده و تمرکز و همت خود را در پیشبرد اهداف پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی به کار ببریم.»

در پایان این مراسم از پزوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد تجلیل شد.

200

کد خبر: 714793

وب گردی

وب گردی