نشست هم‌اندیشی دبیران کانون‌های هنری و اجتماعی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

نشست هم‌اندیشی دبیران کانون‌های هنری و اجتماعی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست هم‌اندیشی دبیران کانون‌های هنری و اجتماعی واحدهای سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی ، از دیروز(یکشنبه) با حضور بیش از 140 نفر به میزبانی واحد علوم و تحقیقات آغاز شد و امروز به پایان رسید.
برگزاری شش کمیسیون تخصصی کانون‌های عرصه هنری (هنرهای تجسمی - فیلم و رسانه - تئاتر- نمایش و سینما - طراحی و نقاشی - خوشنویسی – صدا- رادیو و موسیقی و ...) و کانون‌های عرصه اجتماعی (حفاظت از محیط زیست - حقوق شهروندی - شهروند مسوول- مهارت های زندگی - کارآفرینی - خیریه - مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و هلال احمر و ...) از اهم برنامه های مرتبط با این نشست بود.
اواخر بهمن سال جاری هفتاد و یکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رییسان واحدها و مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی
با موضوع و محوریت فرهنگی برگزار خواهد شد.
قرار است در کنار برگزاری این اجلاس، نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز برپا شود. بر همین اساس ، تمامی استان‌ها باید تا پیش از برگزاری اجلاس 71 ، نمایشگاهی از دستاوردهای فرهنگی خود را در استان برگزار می‌کنند.
قرار است بهترین دستاوردهای فرهنگی استان ها در نمایشگاه فرهنگی دانشگاه در معرض دید عموم قرار گیرد. همه محصولات این نمایشگاه باید دستاوردهای فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باشد. این محصولات شامل نشریه ، کتاب با موضوع فرهنگی، صنایع دستی، کارهای هنری، محصولات دانش‌بنیان فرهنگی و... خواهد بود.

500500

کد خبر: 716470

وب گردی

وب گردی