کشف بزرگترین محموله مرفین از یک خودروی سواری

رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر از درگیری مسلحانه مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با قاچاقچیان مواد مخدر در شرق استان کرمان خبر داد و گفت:در این درگیری، محموله سنگین 6700 کیلو گرمی مرفین در روستای عزیز آباد نرماشیر کشف و متوقف شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان حسین سلامی رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر از درگیری مسلحانه مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با قاچاقچیان مواد مخدر در شرق استان کرمان خبر داد و گفت:در این درگیری ، محموله سنگین 670کیلو گرمی مرفین در روستای عزیز آباد نرماشیر کشف ومتوقف شد.

وی اضافه کرد: طبق گزارشات واصله از سوی مامورین پلیس مواد مخدر این شهرستان،قاچاقچیان قصد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به سایر استان های کشور را داشتند که با دستور مقام قضائی و هوشیاری پلیس، سوداگران مرگ موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

سلامی ادامه داد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و پس از یک تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه،ماموران موفق به کشف 670کیلوگرم مرفین و توقیف یک دستگاه خودروی سواری شدند.

سلامی افزود: با توجه به مدارک به دست آمده متهمین شناسایی و تحت تعقیب قضائی هستند.

700700

کد خبر: 722221

وب گردی

وب گردی