بهروزعطایی: تلاش می‌کنیم به پلی‌آف برسیم

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: کار سختی پیش‌رو داریم و تلاش می‌کنیم به پلی‌آف برسیم.

به گزارش ایسکانیوز بهروز عطایی، در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال گفت: بازی خیلی سختی بود ولی هیچکس پیش‌بینی نمی‌کرد که ما در 3 ست متوالی برنده شویم چون سایپا یکی از 4 تیم بالای جدول است که در طول لیگ، باثبات و باکیفیت عمل کرده است. عملکرد سایپا در طول فصل، نشانگر کیفیت این تیم است.

عطایی ادامه داد: ما می‌دانستیم که با تیم خوبی بازی داریم و به همین خاطر آنالیز دقیقی از این تیم به عمل آورده بودیم و اطلاعات ارزشمندی داشتیم. بازیکنان هم از این اطلاعات به خوبی استفاده کردند و اجرای خوبی در زمین داشتند. عملکرد بازیکنان ما،‌ تیم سایپا را به چالش کشاند و در نهایت ما برنده شدیم.

وی در مورد 4 بازی باقیمانده در مرحله گروهی و باقی ماندن کاله در جمع 8 تیم برتر گفت: کار سختی پیش‌رو داریم و تلاش می‌کنیم به پلی آف برسیم. متاسفانه شرایط لیگ تاکنون به گونه‌ای بوده که نتایج به نفع ما رقم نخورده و سرنوشت برخی بازی‌ها طبق پیش‌بینی‌ها رقم نخورده است. جدول پیچیده‌ای پیش‌روی ماست و به همین خاطر ما در 4 بازی باقیمانده تلاش می‌کنیم تا فقط روی بازی خودمان تمرکز داشته باشیم و برنده شویم.

606

کد خبر: 722568

وب گردی

وب گردی