آیت الله هاشمی بذر بزرگترین دانشگاه حضوری جهان را کاشت

دبیر تشکل سیاسی اسلامی جامع دانشگاه آزاداسلامی همدان گفت:آیت الله هاشمی بذر بزرگترین دانشگاه حضوری جهان را کاشتند و تمام تلاش خود را در زمینه پیشرفت آن انجام دادند.

"مصطفی محمدی مهوار" در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در زمینه شخصیت آیت الله هاشمی گفت: آیت الله هاشمی شخصیتی تکرار نشدنی و از یاران قدیمی و دیرین حضرت امام خمینی (ره) و رهبری به شمار می رفتند.درگذشت وی را به مردم ایران جامعه دانشگاهی کشور تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: با تلاش های آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 61 دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس شد و به اعتقاد من وی کمک قابل توجهی در زمینه علمی و پژوهشی در کشور کردند و شرایط لازم برای ادامه تحصیل میلیون ها دانشجو را فراهم کردند همچنین درصد بالایی از تحصیلات تکمیلی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی به تحصیل پرداخته اند.

دبیر تشکل سیاسی اسلامی جامع دانشگاه آزاداسلامی همدان افزود: در طول مدتی که تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد،پیشنهادات و نظرات آیت الله هاشمی رفسنجانی برای افراد جامعه به خصوص مسئولان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی همواره مورد استقبال قرار گرفته و بسیار موثر واقع شده است.

وی تاکید کرد: آیت الله هاشمی بذر بزرگترین دانشگاه حضوری جهان را کاشتند و تمامی تلاش خود را در زمینه پیشرفت آن انجام دادند.همچنین عملکرد ایشان در دوره 8 سال دفاع مقدس بسیار مطلوب بوده و آیت الله هاشمی توانستند وظایف خود را با کفایت ، تدبیر و اعتدال به سرانجام برسانند و فقدان ایشان کشور را در شوک بزرگی فرو برد.

701/700

کد خبر: 724290

وب گردی

وب گردی