ارتش الجزایر از کشف یک انبار سلاح در جنوب این کشور خبر داد

وزارت دفاع الجزایر در بیانیه ای اعلام کرد ماموران امنیتی این کشور روز شنبه یک انبار سلاح متعلق به گروههای تروریستی را در استان « تمنراست» در جنوبی نقطه این کشور و نزدیک مرز مالی کشف کردند .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، وزارت دفاع الجزایر در بیانیه ای اعلام کرد ماموران امنیتی این کشور روز شنبه یک انبار سلاح متعلق به گروههای تروریستی را در استان « تمنراست» در جنوبی نقطه این کشور و نزدیک مرز مالی کشف کردند .

وزارت دفاع الجزایر در این بیانیه تاکید کرد ماموران امنیتی در حین بازرسی از مناطق مرزی جنوب کشور این انبار سلاح را کشف کردند.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع الجزایر ، در این انبار مقادیر زیادی مهمات و 22 قبضه از انواع سلاح سبک و نیمه سنگین کشف و ضبط شد .

وزارت دفاع الجزایر تاکید کرد این عملیات در چارچوب مبارزه با تروریسم و مراقبت از مرزهای کشور در برابر حملات احتمالی عناصر مسلح وابسته به گروههای افراطی صورت گرفت .

وزارت دفاع الجزایر در این بیانیه بر آمادگی کامل یگان های ارتش برای حفظ امنیت مرزهای کشور و مقابله با هر گونه تلاش ها برای ضربه زدن به امنیت و تمامیت ارضی کشور تاکید کرد.

306/300

کد خبر: 724448

وب گردی

وب گردی