طه هاشمی: آیت الله هاشمی (ره) برای تداوم انقلاب یک  وزنه سنگین بود/دانشگاهی موفق است که تمامی ابعاد ذهنی و فکری دانشجو را شکوفا کند

جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاونان، دانشگاه، روسای واحدها و مراکز آموزشی استان تهران در واحد تهران غرب برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدطه هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه جایگاه بزرگان کشور در جای خودش محفوظ است ، تصریح کرد: آیت ا... هاشمی(ره) برای حفظ و تداوم انقلاب و نیز در مدیریت بحرانها یک وزنه سنگین بود.
وی در شورای دانشگاه استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت ا... هاشمی رییس فقید هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: آیت ا... هاشمی مانند لنگری بود که کشتی انقلاب را در همه دوران ها هدایت می کرد.

طه هاشمی اظهار داشت: نظام ما به دلیل ساختار سیاسی نظام مند و احزاب غیر حقیقی ، شخصیتی در ابعاد آیت الله هاشمی رفسنجانی می تواند منشا اثر باشد و نظام را حفظ کند.

این مقام مسئول افزود : آیت الله هاشمی رفسنجانی از شهید بهشتی مظلوم تر بود زیرا شهید بهشتی در دوره سختی که مورد تهاجم بود تنها نبود و شخصیت های بزرگی مثل مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی، آیت الله موسوی اردبیلی و بسیاری دیگر همراه او بودند اما آیت الله هاشمی در دوره ای طولانی تحت فشار روحی بود و این مسئله عمق مظلومیت ایشان را می رساند.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای هوش سرشار، حافظه بسیار قوی و صبر و استقامت بالایی بود در سازماندهای نظام ، هدایت در جنگ و.. تاثیر چشم گیری داشت و دانشگاه آزاد اسلامی صدقه جاریه وی محسوب می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی تعلق خاطری به دانشگاه آزاد اسلامی داشت ولی دغدغه او ایران بود و امیدوارم روح این فرد با اولیا و صاحبان کرامت محشور شده و توفیق یابیم راه وی را ادامه دهیم.

دکتر طه هاشمی در ادامه ابراز داشت: طبق مصوبه وزارت علوم در راستای ابلاغ سه نامه ، تمام رشته محل های دانشگاه آزاد به تصویب رسیده و صدور دانشنامه از سوی دانشگاه بلااشکال است و همه واحدها با هر رشته محل مدرک صادر می شود و بحث مکانیکی صدور مدرک در آینده رفع خواهد شد.

طه هاشمی ابراز کرد: تابستان سال آینده در راستای برگزاری همایش آینده دانشگاه آزاد اسلامی، شورا و کمیسیون تخصصی روسای واحدها برگزار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اجلاس روسا هر سال بهمن ماه تشکیل می شود بحث فرهنگی امسال مورد نظر سازمان مرکزی است و می توان در این راستا به اقتصاد مقاومتی و استفاده از دستاوردهای فرهنگی دانشجویان اشاره کرد.

بازارچه فن و هنر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تولیدات فرهنگی واحدهای دانشگاهی در هر استان در قالب بازارچه فن و هنر برگزار شده است. البته این بازارچه ها با شرکتهای دانش بنیان متفاوت است و در جهت فروش محصولات فرهنگی دانشجویان تشکیل شده است.

این مقام مسئول در ادامه از برپایی کارگاه ایده تا عمل که اخیرا در کرمان توسط دانشجویان نمونه ایجاد شده خبر داد و واحد تهران غرب را در این کارگاه پیش قدم دانست.

وی گفت: نسبت به گذشته باید توجه بیشتری به دانشجویان داشته باشیم زیرا دانشگاهی موفق است که تمامی ابعاد ذهنی و فکری دانشجو را شکوفا کند.

205/200

کد خبر: 725192

وب گردی

وب گردی