برگزاری مراسم تودیع  معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان

مراسم تودیع و معارفه رسمی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان، صبح امروز در محل تالار فردوسی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ رئیس واحد شیروان در این مراسم پس از قدردانی از زحمات معاون قدیم و ابراز خرسندی از انتصاب معاون جدید درباره برنامه های جدید واحد اظهار کرد:برای بالا بردن راندمان کار و افزایش سطح رضایت دانشجویان، کمیته نظارت و ارزیابی بر امور کارکنان و هیأت علمی تشکیل شده، و وظیفه این کمیته بررسی امور کارکنان برای انجام بهینه وظایف است که نتیجه اش قطعا عدالت را به همراه خواهد داشت.

ابوالفضل فرهادی اضافه کرد: صرفه جویی و دوری از اسراف یکی از شیوه هایی است که باید در سبک زندگی کاری و حتی خانوادگی خود قرار دهیم، رعایت برخی صرفه جویی ها انرژی زیادی را از ما نمی گیرد اما می تواند از هدر رفتن انرژی زیادی جلوگیری کند و ما برای پیشرفت، نیازمند ایده های جدید و فکرهای نو هستیم، بنابراین تفکر خلاقانه خود را از سیستم دریغ نکنید.

وی افزود: با تلاش کلیه همکاران، جذب دانشجو خوب بوده است اما با تکریم دانشجو بهتر هم خواهد شد زیرا هر دانشجویی که از سیستم رضایت داشته باشد، خود تبلیغ کننده خوب و قوی برای دانشگاه ماست. بنابراین با پاسخگویی درست به دانشجو می توانیم بدون هزینه، تبلیغات وسیع و موثری داشته باشیم.

جواد محمدزاده، معاون سابق حوزه اداری و مالی دراین مراسم اظهار کرد:همگی نیک می دانیم تمام بخش های دانشگاه هزینه بر بوده و فقط بخش دانشجویی درآمدزاست و حیات اقتصادی دانشگاه به رضایت دانشجویان بستگی دارد، که می توانیم با احترام، پاسخگویی مناسب در جذب بیشتر دانشجو موفق باشیم. و اگر هریک از ما بدون توجه به حواشی طوری کار کنیم که وجدان راحتی داشته باشیم قطعا در مسیر درست قدم گذاشته ایم.

حسین رستگار، معاون جدید اداری مالی واحد شیروان، پس از تقدیر از زحمات 18 سال دکتر جواد محمدزاده، معاون سابق، ابراز کرد: در دانشگاه آزاد همه چشم امید ها به شهریه دانشجویی دوخته شده و با توجه به کاهش تعداد دانشجو و وجود موسسات رقیب، کار برای ادامه راه سخت شده ولی نا ممکن نیست، بلکه می توان با شیوه مدیریت ارزشهای آتی (Future values) سیستم را ساماندهی کرد.

رستگار ادامه داد:ما نباید صبر کنیم و دست روی دست بگذاریم تا نابود شویم بلکه با ساماندهی نیروهای انسانی، ایجاد سیستم مدیریتی یکپارچه و مشارکتی که یکی از بهترین مدل های مدیریتی نوین موفق است، با مدیریت صحیح منابع مالی، و ایجاد کمیته اقتصادی در واحد، می توانیم ازین بحران رهایی یابیم و این مهم به پرهیز از تفکر جزیره ای و جایگزینی فکر تیمی وابسته است.

203/200

کد خبر: 726574

وب گردی

وب گردی