را ه اندازی وب سایت جدید شورای رقابت

شورای رقابت در جهت فراهم نمودن امکان دسترسی عموم به مصوبات، ضوابط، آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط با آن،اقدام به راه اندازی وب سایت جدید شورا و مرکز ملی رقابت با محتوای بروز شده و ساختاری ارتقاء یافته کرده است.

به گزارش ایسکانیوز ،شورای رقابت در جهت فراهم نمودن امکان دسترسی عموم به مصوبات، ضوابط، آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط با آن،اقدام به راه اندازی وب سایت جدید شورا و مرکز ملی رقابت با محتوای بروز شده و ساختاری ارتقاء یافته کرده است.

در اجرای وظایف و اختیارات قانونی مصوب در ماده (69) فصل نهم قانون اجرای سیاستهای کلی اصلی (44) قانون اساسی مبنی بر شورای رقابت، به آگاهی می رساند

در این سایت، نسبت به معرفی و ارایه فعالیت ها، وظایف و اختیارات و بخشهای مختلف شورا و مرکز ملی رقابت، دستور جلسات و مصوبات شورای رقابت، اخبار شورا، اعضای شورا، مصاحبه ها و سخنرانی ها، پیشنهادات و نظرات، فرایند ثبت و رسیدگی به شکایات و ساختار سازمانی مرکز ملی رقابت اقدام گردیده است.

در بخش هایی از سایت نیز گزارشات تحلیلی درباره بازارها و موضوعات مورد بررسی و قوانین و مقررات مرتبط در زمینه رقابت پذیری و پیوندهای مربوط ارایه شده است.

همچنین در وب سایت جدید کلیه فرایندهای ثبت شکایات موضوع فصل نهم قانون و همچنین فرآیند شکایات مرتبط با تاخیر در صدور مجوز کسب و کار به صورت الکترونیکی انجام شده و مراجعه کنندگان از فرایند رسیدگی به شکایت خود از طریق وب سایت و همچنین تلفنی مطلع خواهند شد.

قابل ذکر است برای اخبار و مصوبات شورای رقابت، feed تهیه شده است که از آدرس:
?/ format=feed&type=rss http://www.nidce.gov.ir قابل دسترسی است.

همچنین در این feed آخرین اخبار و مصوبات شورای رقابت بروز رسانی خواهد شد، که به هنگام تمامی وقایع خبری، تحولات و مصوبات شورا و مرکز ملی رقابت می توان اخبار آن را از وب سایت شورا به نشانی http://www.nice.gov.ir و یا feed اشاره شده دریافت نمایند.

همچنین متقاضیان جهت رسیدگی به شکایات خود در شورای رقابت، می توانند به لینک وب سایت شورای رقابت به آدرس http://www.nice.gov.ir مراجعه نمایند.

402/101

کد خبر: 727040

وب گردی

وب گردی