پاسداشت  دهه فجر در ساحل خلیج همیشه فارس

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، هیأت رئیسه و کارکنان این واحد دانشگاهی در دومین روز از دهه فجر، با پیاده روی در ساحل خلیج همیشه فارس، با سر دادن شعارهای حماسی، این ایام فرخنده را پاس داشتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر یوسف قیصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در جمع کارکنان با تبریک به مناسبت آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: این دهه سرآغازی برای بیداری و شکوه اسلام در جهان است.

قیصری با تأکید بر اینکه دهه مبارکه فجر نشان از هویت، قدرت، اقتدار، وحدت دینی و ملی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران و شهدای والامقام استقلال و آزادی را بنا نهادند، چراغ راهی برای همه آزادی خواهان جهان است.

دبیر هیأت امنای استان بوشهر بزرگداشت ایام دهه فجر انقلاب را زمینه و بستر بسیار مناسبی برای ایجاد پویایی و هیجان برای پاسداشت ارزش های انقلاب خواند و گفت: برنامه های دهة فجر باید با ایده های جدید اجرا شود.

او با اشاره به امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در جهان، گفت: مردم هیچ کشوری در جهان به مانند میهن عزیزمان در آرامش و ثبات قرار ندارند که این مهم جز با تدبیر مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب و تمامی نیروهای انتظامی و نظامی کشور حاصل نشده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه روزهایی در زندگی شخصی یا اجتماعی هر فرد و کشوری وجود دارد که یادآور مسائل یا افراد مهمی هستند، گفت: در ایام دهه فجر امسال، مطمئنا بیش از پیش فقدان حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی ( ره) را حس خواهیم کرد، بزرگمردی که به اعتقاد همگان (چه در میهن و چه در تمامی کشورهای جهان) نقش بسیار تأثیرگذاری در مبارزات مردم و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

واحد بوشهر که میزبان کارکنان دانشگاه خلیج فارس و علوم پزشکی این شهر بود، در ادامه این برنامه فرهنگی، با طرح سوالاتی در خصوص وقایع دوران انقلاب اسلامی، به قید قرعه جوایزی اهدا کردند.

204/200

کد خبر: 728335

وب گردی

وب گردی