صدای هواداران سرخ در گوش پرسپولیسی ها

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس، صبح امروز یکشنبه بعد از تمرین در محوطه هتل، صبحانه و ناهار را بطور مشترک صرف کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که ساعت 9 صبح امروز از خواب بیدار شدند، ساعت 9:30 برای تمرین به محوطه هتل رفتند. آنها سپس صبحانه و ناهار را در ساعت 10:30 دقیقه به صورت مشترک صرف کردند. بازیکنان در اختیار خود هستند تا قبل از حرکت به سمت ورزشگاه در جلسه فنی شرکت کنند.

جلسه هماهنگی پیش از بازی هم شب گذشته در محل هتل انجام شد و از پرسپولیس؛ محمود خوردبین و پندار خمارلو در این جلسه شرکت کردند.

همچنین علی اکبر طاهری که همراه با حمیدرضا گرشاسبی و محمد ترکاشوند، شب گذشته به محل اردو رفته بود، سعی کرد در صحبت‌های خود ضمن ایجاد شور و نشاط بیشتر میان سرخپوشان، هدف مشترک برای قهرمانی در لیگ و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را یادآوری کند. او همچنین تلاش داشت با روحیه دادن به ملی‌پوشان تیم از تاثیر منفی صحبت‌های اخیر سرمربی تیم ملی ایران در آستانه بازی‌های حساس برابر تراکتورسازی و استقلال تهران بکاهد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 15 امروز یکشنبه برابر تیم تراکتورسازی به میدان خواهد رفت و این در حالی است که سر و صدای هواداران پرسپولیس که برای تماشای این بازی از صبح در حال ورود به ورزشگاه هستند در محوطه هتل به گوش می‌رسید و حمایت از برگزاری بازی با حضور پر تعداد هواداران دارد.

602/.601

کد خبر: 729300

وب گردی

وب گردی