آموزش عالی نیازمند یک مدیر توانمند است

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت:دانشگاه آزاد اسلامی در سه محور چابک‌سازی در فرآیند تصمیم‌گیری، صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف و رشد کیفی موفق بوده است که معتقدم این سه محور جزء شاخص‌های مدیریتی حمید میرزاده در این دانشگاه است.

به گزارش ایسکانیوز، جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در سه محور چابک‌سازی در فرآیند تصمیم‌گیری، صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف و رشد کیفی موفق بوده است گفت:معتقدم این سه محور جزء شاخص‌های مدیریتی حمید میرزاده در این دانشگاه است.

وی خاطر نشان کرد: میرزاده در زمان حضور خود در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار موفق عمل کرده است و معتقدم تصویب استمرار مدیریت او توسط هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به شرایط این دانشگاه به نفع آموزش عالی کشور است. موفقیت این دانشگاه در خارج از کشور در مجموعه دانشگاه‌های جهان اسلام و واحدهای بین‌المللی در دوران مدیریت میرزاده چشمگیر بوده است.

رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی واحد افغانستان تصریح کرد: به نظرم استمرار و ثبات مدیریت او کمک قابل توجهی به آموزش عالی کشور خواهد بود چرا که اگر نگاهی به پیشینه مدیریتی میرزاده از ابتدای انقلاب تاکنون داشته باشیم، می‌بینیم او یکی از مدیران ارشد نظام در تمام مواقع چه در دوران جنگ و چه در دوران سازندگی بوده است.

رحیمی‌جهان‌آبادی اذعان کرد: دکتر میرزاده جزء چهره‌های شاخص نظام است و فکر می‌کنم آموزش عالی نیازمند یک مدیر توانمند و معتقد به اصول و ارزش‌های انقلاب است؛ شاخصه‌هایی که در شخصیت وی وجود دارد.ضمن آنکه تعامل خوب و مثبتی نیز با مجلس شورای اسلامی دارد؛ فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی یکی از قوی‌ترین فراکسیون‌ها در مجلس شورای اسلامی است و تعاملات او با نمایندگان تعاملات سازنده‌ای بوده است

منبع:فرهیختگان

دریافت کننده: علی درخشان * انتشاردهنده: فاطمه سرلک

301/300

کد خبر: 729671

وب گردی

وب گردی