آخرین جرئیات حریق ساختمان در اشرفی اصفهانی

سرپرست اورژانس کشور به تشریح حادثه حریق ساختمانی در اشرفی اصفهانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دکتر پیر حسین کولیوند با اشاره به جزئیات وقوع این جادثه به ایسکانیوز گفت: این حادثه گزارش حادثه حریق در اشرفی اصفهانی خیابان فکوری، 7 شرقی در ساعت 5:22 به وقوع پیوست.

وی ادامه داد:در پی این حادثه 8 دستگاه آمبولانس و خودروی فرماندهی و 1دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. متاسفانه حادثه حریق تا کنون 1 نفر فوتی بر جای گذاشته است و 7 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان این حادثه گفت: خرین آمار مصدومان 7 نفر گزارش شده است و که 6 نفر به بیمارستان مطهری و یک نفر به بیمارستان پیامبران منتقل شده است.

وی اضافه کرد: کلیه مصدومان و فوتی های این حادثه در مجموع 21 نفر هستند که 7 نفر به مراکز درمانی اعزام شده و 13 نفر به صورت سرپایی درمان شدند و متاسفانه یک نفر نیز کشته شد.

در ادامه روابط عمومی اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت این حادثه گفت: عملیات آتش نشانی در صحنه تقریبا به پایان رسیده و یک دستگاه آمبولانس همچنان در صحنه حاضر است.وی در ادامه اسامی مجروحان این حادثه را به شرح زیر اعلام کرد:

5 مورد مصدوم امنتقالی به بیمارستان مطهری: مونا شکرالله زاده،محمد قربان بیرانوندی،پگاه حضور حشمتی،فاطمه بیرانوندی و حاجی بیبیلک هستند.

در حال حاضر از جزئیات نام و نام خانوادگی مصدوم انتقال یافته به بیمارستان پیامبران اطلاعاتی در دست نیست اما وی یک مرد 55 ساله است. نام فردی که به بیمارستان رسول اکرم منتقل شده است مهران ظهیری است.

خبرنگار :نیوشا یعقوبی / انتشار دهنده : زهره حاجیان

701/700

کد خبر: 730353

وب گردی

وب گردی