تصویب اعتبار 20 میلیاردی برای شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر رویکرد دولت برای حل مشکلات و معضلات روستاییان از تصویب بودجه 20 میلیاردی برای بخش های فشافویه، قلعه نو و مرکزی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،هدایت الله جمالی پور گفت: علیرغم تمام مشکلات موجود، این بودجه مصوب شده و به این بخش‌ها تخصیص یافته است. هدف ما کمک به حل مشکلات مردم است و امیدواریم با این اعتبار تا حدودی به حل مشکلات اقشار مختلف مردم در بخش های مختلف شهرستان ری کمک کنیم.

وی افزود: بازدیدهای مرتبی از بخش‌های شهرستان ری توسط مسئولین دولت تدبیر و امید انجام شده است به طوری که حدود 80 درصد بخش ها و روستاهای شهرستان ری توسط مسئولین سرکشی شده و در هریک از بخش ها بنا به نیاز و ضرورت آن منطقه، اعتباراتی تخصیص داده شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه خدمات دولت تدبیر و امید در مقایسه با گذشته در حوزه روستایی چشمگیر بوده است، افزود: برغم همه مشکلات عدیده ای که دولت و مدیران با آن مواجه بوده اند، اما با صرفه جویی، تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی گام های بسیار موثر و خوبی در زمینه خدمات رسانی به روستاها برداشته شده است.

معاون استاندار تهران به موضوع آب رسانی روستایی، بهداشت و درمان و راه روستایی در سطح شهرستان ری اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه آب شرب، تا پایان سال با راه اندازی مخازن آب مستقر در بی‌بی شهربانو، مشکلات کمّی و کیفی روستاهای شرق شهرستان ری برطرف خواهد شد. در بخش راه های روستایی نیز با همت دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و البته کمک دولت، ایمن سازی و بهسازی راه‌های روستایی صورت گرفت و اکنون مشکل راه ارتباطی بسیاری از روستاها برطرف شده است.

جمالی پور تاکید کرد: در بسیاری از روستاهای شهرستان ری که سال‌ها با مشکلات عدیده ای در حوزه بهداشت و درمان مواجه بودند، اکنون مشکلات‌شان رفع شده است و در برخی از آنها نیز اقدامات موثری در دست اجرا است.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده:نقاشی

3008/700

کد خبر: 737882

وب گردی

وب گردی