نجفی خوشرودی: ادبیات سیاسی رایج برخی تریبون ها در شأن ملت و خانه ملت نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ادبیات سیاسی رایج در برخی تریبون ها در شأن ملت و خانه ملت نیست، گفت طرح موضوعات مختلف در رقابت های سیاسی و انتخاباتی به زیر سوال بردن دستاوردهای نظام منجر نشود.

به گزارش ایسکانیوز، علی نجفی خوشرودی در نشست علنی امروز (یکشنبه 15 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی با بیان اینکه ادبیات سیاسی رایج در برخی تریبون ها در شأن ملت و خانه ملت نیست، گفت: نزدیک شدن به انتخابات و تمسک به موضوعات مختلف در رقابت‌های سیاسی و انتخاباتی نباید به زیر سوال بردن دستاوردهای نظام و دولت منجر شود؛ برخی این روزها به گونه ای سخن می گویند که مصداق بر شاخه نشستن و بن بریدن است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در تذکری به مجلس و دولت افزود: 10 ماه است که از فعالیت مجلس می گذرد و 4 مسئله اساسی در کشور مانند معیشت و اشتغال به ویژه برای جوانان، فساد، آسیب های اجتماعی، محیط زیست وجود دارد، شایسته است به جای انبوهی ازانبوه دستور کارها، طرح ها و لوایح با اولویت 4 موضوع فوق تمامی توان و توجه صرف حل این مشکلات شود. در واقع 4 پرونده با اولویت در دستور کار قوه سه گانه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به انتشار اخباری درخصوص استخدام 4 هزار و 200 نفر در حوزه شهرداری تهران و در راستای تامین فرصت های برابر برای همه درخواست دارم نهادهای ذی ربطه در این رابطه شفاف سازی کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به وزیر کشور ادامه داد: چرا به وضعیت مدیریت ضعیف شهرستان بابل به عنوان فرمانداری ویژه رسیدگی نمی کنید؟ همچنین در حفظ مدیران ناکارآمد مماشات می کنید؟

نجفی خوشرودی در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی افزود: چرا تعرفه واردات 8 محصول کشاورزی مانند برنج کاهش یافته است، آیا این مخالف اقتصاد مقاومتی نیست؟

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر علوم گفت: آیا در میان حدود 400 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان بزرگترین دانشگاه شمال کشور فرد شایسته ای برای تصدی مسئول ریاست وجود نداشت که یک مدیر بازنشسته را که مردم با آن مخالف هستند، انتصاب کردید؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به دولت و وزیر کشور گفت: سرمایه گذاری و اجرای پروژه های راهبردی و ملی در شهرستان بابل چه وضعیتی دارد؟ چند پروژه مهم و اساسی در راستای حل مشکلات مردم در این شهرستان در دستور کار قرار دارد؟ دستاوردهای علمی سفرهای متعدد وزرا و اعضای هیات دولت به مازندران در رابطه با بزرگترین شهرستان این استان چیست؟

300/302

کد خبر: 738612

وب گردی

وب گردی