دانشجویان کردستانی راهی اردوی راهیان نور شدند

طی مراسمی و به میزبانی واحد سنندج، دانشجویان پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان راهی اردوی راهیان نور شدند.

به گزارش ایسکانیوز، ظهر امروز چهارشنبه و طی مراسمی با حضور مدیران، معاونین و جمعی از مسئولان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کردستان، رئیس بسیج دانشجویی استان، مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویی کردستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد.
معاون نمایندگی دفتر نهاد ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در این مراسم اظهار داشت: حضور در اردوی راهیان نور باعث ترویج معنویت بیش از پیش در جامعه می شود.
حجت الاسلام طهماسبی بیان کرد: دانشجویانی که در این اردوها حاضر می شوند باید به بهترین شکل ممکن آرمان ها و ارزشهای شهدای هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهند.
وی با اشاره به اهمتی حفظ وحدت و همدلی در جامعه در راستای مقابله با توطئه های دشمن، گفت: امروز همه ما باید به بهترین شکل ممکن در راستای تحکیم وحدت و همدلی در جامعه تلاش کنیم و رسالت شما جوانان در این حوزه هم ضروری است.
رئیس بسیج دانشجویی سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: انتظار می رود که شما دانشجویان حاضر در اردوی راهیان نور بتوانید از این سفر معنوی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.
محمدپناه ضمن تاکید بر لزوم همکاری با مسئولان این اردو از سوی دانشجویان، گفت: خوش به سعادت عزیزانی که در این سن و سال در اردوی با اهمیت و معنوی راهیان نور حضور دارید.
در ادامه این مراسم، دانشجویان از سوی مسئولان و مدیران دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بدرقه و به وسیله چندین دستگاه اتوبوس راهی اردوی سه روزه راهیان نور به جنوب کشور شدند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739636

وب گردی

وب گردی