مراسم جشن نیکوکاری در مدرسه دخترانه سما واحد لنگرود

مراسم جشن نیکوکاری با شعار (بهار همدلی، شکوه مهربانی) همزمان با سراسر کشور در مدرسه دخترانه سما واحد لنگرود با حضور اولیاء، معلمان و  مسئولان شهرستان برگزار شد .

به گزارش ایسکانیوز، در این جشن که با کمک اولیاء دانش آموزان و همکاران و معلمان سما برگزار گردید شهربانو غفور ساحلی مدیر مدرسه دخترانه سما واحد لنگرود با بیان اینکه جشن امسال با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی آغاز شده است افزود: «هدف اصلی برگزاری جشن احسان و نیکوکاری فراهم کردن شرایط مناسب برای نیازمندان است و همانطور که در قرآن و روایات دینی به احسان و نیکوکاری سفارش و تاکید شده است ، هرکسی مسئولیت دینی، انسانی و اجتماعی دارد و باید در این مسیر تلاش کند.»

ساحلی گفت: در مراسم جشن نیکوکاری که با همت اولیاء محترم دانش آموزان و همکاران مدرسه انجام شد ، با ایجاد غرفه در بخش های مختلف نظیر؛ صنایع دستی، گل و گیاهان زینتی، غذاهای محلی و فروش محصولات، تمامی درآمد حاصل از این کار خیر جمع آوری و جهت رفاه حال نیازمندان در اخیار موسسه محک قرار گرفت.

دراین مراسم جمشید لاهوتی ریاست آموزش و پرورش شهرستان لنگرود ضمن بازدید از غرفه ها نیز اظهار کرد: «جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ احسان، نهادینه کردن نیکوکاری، بخشش و انفاق برگزار شده که باید این فرهنگ در جامعه و به ویژه در میان دانش آموزان و آینده سازان حائز اهمیت قرار گیرد.

وی افزود: کمک به همنوع در دین مبین اسلام یکی از مهمترین حسنات است و جشن نیکوکاری فرصتی مغتنم برای تقسیم شادی ها با افراد نیازمند و مستحق در جامعه است .

ایشان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه سما واحد لنگرود به جهت انجام کارهای فرهنگی برای این مجموعه آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند.

200/202

خبرنگار : ناهید سمیعی/ منتشر کننده: محمد جواد آخوندی

کد خبر: 740418

وب گردی

وب گردی