30بالگرد برای امداد رسانی تا پایان تعطیلات به کارگرفته می شود

فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی از بکار گیری 30 فروند بالگرد در امر امداد و نجات جاده ای در طرح نوروزی خبر داد و گفت:این بالگردها تا پایان تعطیلات نوروزی آماده هرگونه امداد رسانی در سراسر کشور می باشند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین علی مستأجران ضمن اعلام این خبر افزود:این تعداد بالگرد در24 نقطه ثابت و سیار آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی و امداد رسانی به حوادث جاده ای هستند.
وی با اشاره به آماده باش کامل هواپیمایی نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد:امسال تعداد بالگرد بکارگفته شده درطرح نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش داشته است.
فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی همکاری و تعامل خوب بین اورژانس ، هلال احمر و ناجا در طرح نوروزی را یاد آور شد و گفت: خوشبختانه امسال با هماهنگی و برنامه ریزی منسجم توانستیم به موقع خدمات لازم را در بخش امداد رسانی و کنترل ترافیک جاده ای به هموطنان عزیز ارائه کنیم.
سردار مستأجران با بیان اینکه امسال بالغ بر 30 فروند بالگرد و هواپیما در طرح نوروزی شرکت کرده اند،تصریح کرد: این بالگردها تا پایان تعطیلات نوروزی آماده هرگونه امداد رسانی در سراسر کشور به مسافران نوروزی خواهند بود.
وی ضمن قدردانی از زحمات خلبانان و کارکنان نیروی انتظامی در طرح نوروزی پلیس،اظهار داشت: خانواده های کارکنان ناجا نیز با همراهی خود سهم بسزایی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی داشته اند که قابل تقدیر است.

منبع: ایرنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

کد خبر: 743771

وب گردی

وب گردی