تعداد مصدومان به 6 نفر رسید/تا کنون 15 آمبولانس و 5 اتوبوس آمبولانس به محل حادثه زلزله اعزام شده است

سرپرست اورژانس کشورگفت:تا کنون 15 آمبولانس و 5 اتوبوس آمبولانس به محل حادثه زلزله اعزام شده است .

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، پیر حسین کولیوند با اشاره به آخرین جزئیات مصدومان حادثه زمین لرزه در خراسان رضوی گفت: تا کنون 15 آمبولانس و 5 اتوبوس آمبولانس به محل حادثه زلزله اعزام شده است همچنین تمامی بیمارستان های تحت پوشش به صورت اماده باش هستند.

وی ادامه داد: بر اساس برآوردها روستای دوبرقلعه بیش از 80 درصد آسیب دیده اند و تاکنون 11 زمین لرزه در منطقه وقوع پیوسته است.

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان گفت: در حال حاضر ٦مصدوم در بیمارستان سجاد تربت جام از روستاهای محمود آباد، موسی آباد هستند همچنین یک مصدوم نیز بیمارستان حضرت زهرا فرمیان بستری است.

وی افزود: همچنین اورژانس مشهد گناباد تربت حیدریه بصورت آماده باش هستند و بالگرد و آمبولانس های اورژانس در حال بررسی در مناطق زلزله زده هستند.

زلزله‌ای با شدت شش ریشتر ساعت 10 و 40 دقیقه پیش از ظهر چهارشنبه بخش‌هایی از چند شهرستان خراسان‌رضوی را در مرکز و شرق این استان لرزاند.
به گزارش موسسه ژئوفیزیک کانون این زمین لرزه عمق 10 کیلومتری زمین در شهر سفیدسنگ از توابع بخش قلندرآباد شهرستان فریمان در 100 کیلومتری جنوب مشهد بود.
این زمین لرزه در مشهد نیز کاملا محسوس بود؛ بنا به گزارش برخی منابع شبکه تلفن برخی مناطق به دنبال این زمین لرزه دچار اختلال شده است.
مشخصات جغرافیایی این زلزله عرض 60،23 و طول 35،83ثبت شده است.
مرکز لرزه نگاری اعلام کرده پس از زلزله 6 ریشتری، چند پس لرزه نیز با قدرت 3 تا 4،7 ریشتری سفید سنگ را لرزانده است.

خبرنگار و انتشار دهنده:نیوشا یعقوبی

701701

کد خبر: 744888

وب گردی

وب گردی