راه اندازی پارکینگ مکانیزه دانشجویی واحد هشتگرد

پارکینگ مکانیزه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با ظرفیت پذیرش بیش از 300 خودرو همزمان جهت بهره برداری دانشجویان راه اندازی شد.

به گزارش ایسکانیوز، پارکینگ مکانیزه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با ظرفیت پذیرش بیش از 300 خودرو همزمان جهت بهره برداری دانشجویان راه اندازی شد.

دکتر سید شاپوررضا شجاعی رئیس واحد دانشگاهی گفت : جهت ایجاد تسهیلات رفاهی برای دانشجویان این پارکینگ با بهره گیری از فناوری های روز کشور تجهیز و راه اندازی گردیده است.

وی افزود : در گذشته دانشجویان خودرو های خود را در خیابان های مجاور دانشگاه پارک نموده که به دلایل مقررات راهنمایی و رانندگی با جرایم متعددی مواجه می شدند یا اینکه در پارکینگ های دیگر شهر پارک نموده که وادار به پرداخت مبالغ زیادی جهت پارک خودرو خود می شدند .

رئیس واحد هشتگرد گفت : در این پارکینک فقط یک نفر نیروی انسانی جهت نظارت بر امر ورود و خروج حاضر است و کلیه مراحل از ورود تا خروج و پرداخت هزینه ها به صورت مکانیزه صورت می گیرد . بدین صورت که دانشجویان متقاضی استفاده از پارکینگ قبلا با ثبت نام و دریافت تگ مغناطیسی و نصب آن بر روی خودروی خود اقدام به ورود و خروج از پارکینگ می نمایند . به جهت اینکه سعی کردیم پارکینگ بصورت اختصاصی برای دانشجویان باشد سامانه هوشمند فقط با شناسایی تگ مغناطیسی اجازه ورود خودرو را به داخل پارکینگ می دهد .

دکتر شجاعی در پایان با اشاره به اینکه پارکینگ مذکور به صورت هوشمند طراحی گردیده که با تکمیل شدن ظرفیت دیگر سامانه هوشمند اجازه ورود خودروی جدید را به داخل پارکینگ تا زمان خروج خودرو های داخل نمی دهد .

او افزود : احداث و راه اندازی پارکینگ یکی از درخواست های صنفی دانشجویان و مسولان شهری از اینجانب بود که با تلاش های همکارانم در حوزه های عمرانی و اداری مالی و مساعدت های مسولین شهری این خواسته دانشجویان نتیجه داد و دانشجویان با خیالی آسوده می توانند خودرو های خود را در پاکینگ دانشگاه پارک نمایند .

لازم به ذکر است راه اندازی پارکینگ دانشجویی در کنار راه اندازی زمین ورزشی روباز ، احداث سالن سلف سرویس غذا خوری و ... اقدامات رفاهی است که از زمان حضور دکتر سید شاپوررضا شجاعی رئیس واحد هشتگرد پیگیری و به بهره برداری رسیده است تا دانشجویان در حال تحصیل بتوانند از امکانات رفاهی این واحد دانشگاهی استفاده بهینه را داشته باشند .

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 744954

وب گردی

وب گردی