جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی از هفتم اردیبهشت آغاز می شود

خسروی از برگزاری سیزدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی خبر داد و گفت: این جشنواره هفتم و هشتم اردیبشهت با محورهای فرصت های سرمایه گذاری و فن آفرینی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر کوروش خسروی، دبیر برگزاری جشنواره شیخ‌بهایی در جمع خبرنگاران درباره این جشنواره گفت: سیزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی هفتم و هشتم اردیبهشت‌ سال جاری با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این جشنواره برای ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن‌آفرینی شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود و برگزیدگان به سوالات داوران و کارشناسان پاسخ می‌دهند و سرمایه‌گذاران حاضر در جشنواره می‌توانند در صورت علاقه به مذاکره بیشتر جلسات دوگانه و اختصاصی با برگزیدگان داشته باشند. آن گروه از سرمایه‌گذاران که تاکنون موفق به انعقاد قرارداد با دبیرخانه جشنواره شده‌اند، در فضای اختصاصی خود موسوم به "نشا" مذاکرات خود را انجام خواهند داد.

خسروی افزود: در این جشنواره دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های سرمایه‌گذار، ابزارهای نوین تامین مالی، خیرین حامی کارآفرینی معرفی می‌شوند.این جشنواره یک بخش نمایشگاهی نیز دارد که محصولات و خدمات آن گروه از شرکت‌کنندگان که به مرحله نهایی راه یافته‌اند، عرضه می‌شود. هدف از برگزاری این بخش برقراری ارتباط مستقیم مردم با نوآوران است.

دبیر برگزاری جشنواره شیخ‌بهایی: تاکنون 665 طرح کسب‌وکار به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این تعداد 402 طرح در بخش طرح کسب‌وکار دانشجویی و 263 طرح مربوط به بخش آزاد است، در بخش فن‌آفرینان نیز 159 طرح ارسال شده است که 43 طرح به صورت تلفنی و 29 طرح به صورت بازدید در سراسر کشور داوری شده است.

خسروی در پایان گفت: ارائه 90 فرصت سرمایه‌گذاری و فناوری تاکنون از سیستم داوری جشنواره مجوز گرفته‌اند و ممکن است این آمار تا زمان برگزاری جشنواره افزایش یابد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 746244

وب گردی

وب گردی