تجلیل از پدران آسمانی منطقه 13

مزار پدران آسمانی فرزندان شاهد شاغل در منطقه به مناسبت ولادت مولود کعبه ، حضرت علی(ع) توسط شهردار و جمعی از مدیران منطقه و فرزندان شهدای شاغل درگلزار شهدا غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.

به گزارش ایسکانیوز در مراسم نکوداشت یاد و خاطره پدران آسمانی فرزندان شاهد شاغل در منطقه که به مناسبت ولادت مولود کعبه ، حضرت علی(ع) توسط اداره ایثارگران منطقه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد ، نرگس معدنی پور شهردار منطقه ، توکلی مدیر عامل سازمان بهشت زهرا ، معاونین ، مدیران و جمعی از فرزندان شاهد شاغل در منطقه در این مراسم حضور داشتند.

طی این مراسم شهردار منطقه به اتفاق هیئت همراه ضمن غبار روبی و عطر افشانی و اهدای گل به مزار شهدا با نثار فاتحه ، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و پدران اسمانی فرزندان شاهد شاغل در منطقه را گرامی داشتند.

همچنین در این مراسم که با هدف پیوند و ارتباط ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از ایثارگران با مناسبت‏‌های مذهبی و دینی، احیاء، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با بهره ‏گیری از ظرفیت فرهنگی این روز، ایجاد بستر مناسب ورود فرزندان و یادگاران معظم شهدا برای زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره پدران آسمانی(شهدا) و نهادینه کردن فرهنگ قدرشناسی و سپاس‏گزاری از مقام والای پدر برگزار شد، مسئولان منطقه ضمن حضور در مزار پدران اسمانی فرزندان شاهد شاغل ، با آرمان های والای شهدای هشت سال دفاع مقدس و 72 تن از شهدای هفت تیر 1360 ، شهدای انرژی هسته ای، شهدای آتشنشان ، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.

معدنی پور ، شهردار منطقه 13 تکریم پدران آسمانی، تجلیل از ایثارگری های شهدا و خانواده های معظم آنان دانست و گفت : شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است.

وی اظهار داشت : شهدا با ایثارگریها و جانفشانی های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می کند آنچه امروز از آرامش و امنیت نصیب ما شده مرهون این جوانمردی هاست و امیدواریم با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشویم و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم .

توکلی ، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا که خود از یادگاران دفاع مقدس هستند ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس پرداختند.

در پایان شهردار منطقه و مدیر عامل سازمان بهشت زهرا با اهدای یک تخته تابلو فرش و لوح تقدیر از فرزندان شاهد شاغل در منطقه تجلیل به عمل آوردند.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 746886

وب گردی

وب گردی