کاهش ترافیک محورهای ساحلی مازندران در دستور کار دولت

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت کاهش ترافیک محورهای ساحلی مازندران را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایسنا، «خیرالله خادمی» در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، صنعتی، بهداشتی مازندران با حضور رئیس‌جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس، اظهار کرد: در مواقع اشباع ترافیکی مردم مازندران دچار سردرگمی بودند که در ابتدای دولت یازدهم طرح ساماندهی محورهای شمال کشور تدوین شد و مورد تصویب قرار گرفت.

وی با بیان این‌که طرح ساماندهی محورهای شمال کشور به اتفاق‌های مناسبی در کشور منجر شده است، تصریح کرد: محور فیروزکوه نخستین بزرگراه منتهی به مازندران است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که 17 کیلومتر تونل در هراز در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: آزادراه شمال که سال‌ها دچار رکود شده بود در دولت یازدهم رونق گرفت.

خادمی با بیان این‌که قطعه یک آزادراه شمال از پیشرفت فیزیکی 30 به 80 درصد رسیده است، اظهار کرد: در 133 قسمت کاری 3450 نفر در حال عملیات اجرایی هستند.

وی با اشاره به بزرگترین پروژه‌های راه‌سازی در کشور، گفت: محور «رشت - قزوین» با احداث تونلی و نیز در گلوگاه منجیل قزوین به تنکابن 14 کیلومتر تونل در حال انجام است که به پیشرفت 45 درصدی رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در نوار ساحلی دریای خزر، کنارگذر محمودآباد در اولویت قرار دارد، خاطرنشان کرد: در سال 96 با اولویت قراردادن شهرهای نوار ساحلی با کنارگذر محمودآباد، بهره‌برداری از این محورها با 71 کیلومتر و اعتبار400 میلیارد تومان اجرا شدند که به‌صورت رسمی آغاز شود.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشارهنده:

کد خبر: 747063

وب گردی

وب گردی