آخرین وضعیت ترافیکی کشور بدنبال «رانش زمین» در فارس و «طغیان رودخانه» در آذربایجان غربی

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس آخرین گزارش های دریافتی مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین؛ از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک است.

بر اساس این گزارش، محور شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل و محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی مسدود هستند، همچنین محور شیراز - جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه مسدود است.

افزون بر این محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی کافی مسدود است و محور استهبان - نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین مسدود شده است، همچنین محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغان رودخانه مسدود است.

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، محور اشنویه - پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است و محور قدیم قزوین - رشت؛ تونل شیرین سو از ساعت 8 صبح تا 17 تا 4 اردیبهشت روزهای(شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه) به علت عملیات راهسازی مسدود است و در زمان انسداد تردد از کنار گذر تونل صورت می گیرد.

سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 758856

وب گردی

وب گردی