همایش پیاده روی و پاکسازی محیط زیست‎ در واحد تویسرکان برگزار شد

همایش یک روزه با عنوان« پیاده روی و پاکسازی محیط زیست» با همت معاونت دانشجویی و فرهنگی، تربیت بدنی، هیأت مذهبی اساتید، دانشجویان و کارکنان و بسیج اساتید و کانون های دانشجویی واحد تویسرکان بر گزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این همایش به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، عید مبعث و همچنین هفته سلامت برگزار گردید.

در این همایش که با حضور جمع زیادی از دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار گردید دکتر بابایی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ مبعث پیامبر(ص) و گرامی داشت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف از برگزاری این همایش علاوه بر بزرگداشت مناسبتهای پیش رو، ترویج ورزش همگانی و پاکسازی محیط زیست است و ابراز امیدواری نمود که این کار ارزشمند بتواند الگوی مناسبی باشد برای ترویج و تسری اقدامات از این قبیل به سایر ارگانها و افراد جامعه و بتوانیم حامل پیام حفاظت از محیط زیست و طبیعت باشیم و پیام این همایش را به خانواده های خودمان و سایر اقشار جامعه انتقال دهیم.

در ادامه همایش شرکت کنندگان در امام زاده ناصر تجمع کردند و تربیت بدنی واحد به قید قرعه به تعدادی از حاضرین جوایزی اهدا کرد و پس از آن نماز ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام بت شکن مسئول دفتر فرهنگ اسلامی در جوار مرقد مطهر امامزاده اقامه کردند و ناهار را هم در همین مکان مقدس صرف کردند.

کد خبر: 761852

وب گردی

وب گردی