جدیدترین محصول ب ام و مشخص شد

شایعه شده که iNextجدیدترین محصول ب ام و با ویژگی هایی فوق العاده و با قابلیت هدایت خودکار سطح سه در سال 2021 وارد بازار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، در حال حاضر سری 7 پرچمدار محصولات ب ام و است اما به نظر می رسد که این عنوان پس از دهه ها از این خودرو گرفته خواهد شد و به شاسی بلند X9 و سپس به خودروی iNext خواهد رسید. این محصول دارای سامانه موتوری تمام الکتریکی و همه فناوری های لازم برای یک خودروی چهار سال آینده خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که خودروی مفهومی Vision Next100 که سال گذشته معرفی گردید به عنوان محصول پایه برای ساخت iNext نیز استفاده شود. البته این خودرو به جای آن که یک سدان باشد دارای ساختار دوستداشتنی این روزهای صنعت خودرو یعنی شاسی بلند است.

گمان می رود که iNext از لحاظ عملکرد و همین طور اندازه از رقبای جگوار I – Pace باشد وامسال بتواند آماده ورود به خط تولید انبوه گردد .

احتمالا iNext دارای آخرین سطح مورد انتظار فناوری برای خودروهای برقی خواهد بود که یکی از این فناوری ها سامانه سطح سه هدایت خودران است. البته آئودی A8 اولین خودرویی است که به این فناوری مجهز می شود. البته برخی نیز عقیده دارند که iNext برای پیشدستی کردن به سطح چهار این سامانه مجهز می شود و حتی در نسخه های بعدیش به طور کامل پدال ها و فرمان را حذف می کند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 768231

وب گردی

وب گردی